Hjertebank

E

Eline2020

Guest
Har så mye hjertebank, er så ubehagelig.

Bør jeg kontakte lege eller jordmor? Eller er dette vanlig? Er 37+5 i dag.
 
Jeg hadde veldig mye hjertebank da jeg gikk gravid med dattera mi. Jeg fikk da beskjed om at det visst nok var normalt. Men du kan jo ta det opp med jordmor neste gang du skal dit :)
 
Jeg hadde veldig mye hjertebank i begynnelsen av svangerskapet, ca de 4 første mnd, ble etterhvert sykemeldt, og da forsvant det helt. Så i mitt tilfelle var det nok sikkert på grunn av stress. Men legen sa at det ikke var unormalt.
 
Har og høyrt at ein kan få meir hjertebank i graviditeten. Eg har problemer med dette frå før, å gjekk på medisinar for å redusere det, men måtte slutte på dei sjølsagt. Har til tider ein god del meir hjertebank no, veldig ubehagelig men prøve å unngå å tenka på det. Funke ikkje kjempe bra :yuck:
 
Jeg har også hatt mye av det, men har roet seg en del de siste ukene. Tok det opp med fastlegen og tok EKG som var normalt. Hun hadde ingen god forklaring til det, men kroppen/hjertet må jobbe hardere nå med ekstra blod i systemet og at et barn vokser i magen. Men er likevel greit å nevne det for jordmor/lege når du skal dit.
 
Back
Topp