Hjertebank

Lillemoren*

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Noen flere som har fått hjertebank? Jeg har slitt veldig med det i dag, og det er veldig ubehagelig :sour:

Noen tips til noen som hjelper? Bør jeg snakke med lege om det ikke gir seg? De gjør nok ikke noe med det, men mulig det hjelper med delvis sykemelding eller noe?
 
Jeg har hatt veldig hjertebank innimellom de siste dagene. Fryktelig ubehagelig ja, og prøver å roe ned litt når det kommer. Her har kvalmen vært totalt fraværende også, så morraskaffen tas som normalt. Men nå merker jeg at hjertebanken kommer veldig raskt rett etter inntak av kaffe, så får prøve å droppe den.

Jeg ville nevnt det for lege ja:happy:
 
Jeg har hatt veldig hjertebank innimellom de siste dagene. Fryktelig ubehagelig ja, og prøver å roe ned litt når det kommer. Her har kvalmen vært totalt fraværende også, så morraskaffen tas som normalt. Men nå merker jeg at hjertebanken kommer veldig raskt rett etter inntak av kaffe, så får prøve å droppe den.

Jeg ville nevnt det for lege ja:happy:

Ja, kaffe kan vel gjøre hjertebank verre. Jeg er fremdeles kvalm, så har ikke begynt igjen med kaffe ennå. Jeg får prøve å roe ned litt, men stresset sitter mye i hode på meg (nå må jeg huske ditt, og ikke glemme datt), så hjelper ikke så mye å sette meg ned :hilarious:
Får se om det fortsetter, da må jeg kanskje få en legetime, neste kontroll er ikke før i februar :banghead:
 
Husk at kroppen har en økning på 50% i blodvolum under graviditeten. Det tar litt tid før kroppen venner seg helt til det, og det kan medføre hjertebank. Stortsett ufarlig, men veldig ubehagelig. Men om du synes det er et stort problem eller er engstelig så ta det opp med lege:) Har selv opplevd det, men da er det gjerne for at jeg har gjort noe fysisk. Å gå opp ei trapp er evig nok for at det skal skje :hilarious:
 
Back
Topp