Hjertebank

Sorriso91

Betatt av forumet
Desemberlykke2017
I går så var jeg utrolig sliten og la meg ca 21 og litt etterpå så fikk jeg ekstremt hjertebank (føltes ut som hjerte skulle hoppe ut av brystet og gikk lynraskt) som varte 1-2 minutter. Dette skjedde 3 ganger med noen minutters mellomrom.

Flere som har opplevd dette ? ble litt nervøs om det kunne være noe galt

Du har ikke hatt kynnere eller noe? Strammet det i magen i tillegg? Av og til når jeg ligger og får kynner så banker plutselig hjertet mitt veldig fort.

Har hatt det sånn av og på til tider jeg også. Blodet pumper jo bra igjennom kroppen nå og er noe tynnere enn vanlig pga gjennomstrømning igjennom morkaken :) Merker det også spesielt når jeg legger meg ned, men det er nok da jeg kjenner etter også. Helt ufarlig, i alle fall for min del. Da jeg har sånn nå og da :)

Jeg har det masse. Er normalt, men slitsomt. Hvis du ikke får symptomer som svimmelhet, kvalme eller annet, er det ikke noe problem :)

Har av og til det samme. Ene dagen på jobb var det skikkelig ille, så gikk rett til legen. Blodtrykk var normalt og han sa det var av og til slik som gravid, bare prøve å slappe av når det skjer, drikke vann, ligge litt feks.

Back
Topp