Hjertebank

lillemy-1989

Forelsket i forumet
Noen som er plaget med det? Har hatt det litt sånn fra og til. Og det er vell vanlig nå da hjertet jobber litt ekstra. Jobber på sykehus og etter jobb i går kveld har jeg hatt skikkelig hjertebank i natt og nesten ikke fått sovet. Jeg fikk legetime nå på morgenen. Men jeg står over seinvakta i dag, da jeg vil ta det med ro. Vet ikke om det var stresset i går som gjorde det. Men håper det bare er forbigående da. :)

Jeg har hatt litt hjertebank, og har følt meg litt lett i hodet og svimmel! Tar det opp med lege når jeg har legetime i neste uke :)

Jeg har også litt hjertebank, er ofte svimmel og har en følelse av å sku besvime... Jeg skal ta d opp me legen når jeg får time, men jeg regner med at det er vanlig og at d ikke er farlig

Hatt det sånn i mange uker!!! :-S Men igår skjønte jeg at jeg var gravid da, så da håper jeg på at det er normalt..... :-)

Regnet med det. Men er skikkelig ubehagelig. Tar det med ro en ukes tid jeg nå, så håper jeg det kan gi seg litt etterhvert

Jeg hadde en del merkelige hjertegreier sist graviditet. Virket som om hjertet ventet litt ekstra mellom noen slag, mens det kjørte på med noen tette slag etterpå. Merkelig hjerterytme.. legen sa det ikke var noe å bekymre seg for, og normalt. En får jo en del ekstra blod i kroppen, samt at hjertet blir skvist 90 grader opp i brystet på slutten... kjent antydning til merkelig hjerterytme allerede denne gangen og. Ekkelt, men ikke farlig :)

Back
Topp