Hjertebank..

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som kjenner seg igjen?

Ofte når jeg sitter i sofaen og ser tv (da jeg legger merke til det).. Så opplever jeg ofte hjertebank.. Gjort det i et par dager nå.. Ikke sånn at det dunker ekstra hele tiden.., men sånn innimellom... Kommer liksom litt sånn kastet over meg..

Hva er dette? Forbinder det med angst?? Men har jo ikke noe angst :) men ettersom jeg skjønner kan man oppleve angst.. Uten å egentlig ha det? Om du skjønner :)

Last edited:
Hvis du har mye å tenke på kan det skje. Eller du blir oppspilt av noe på tv'en. Jeg har hatt det mye det soste året. Har kranglet med nav om mye i ett år nå. Og alle papirer får jeg fredag så får ikke ringt og hørt hva f de driver med. Da blir helga litt sånn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis du har mye å tenke på kan det skje. Eller du blir oppspilt av noe på tv'en. Jeg har hatt det mye det soste året. Har kranglet med nav om mye i ett år nå. Og alle papirer får jeg fredag så får ikke ringt og hørt hva f de driver med. Da blir helga litt sånn.

Hva kaller du det da? Er det stress som gjør det? Er ikke mye stresset heller :)

Mener jeg opplevde dette i deperisjonstiden min for mange år siden..

Hjertebank er jo bla. tegn på angst. Men ofte sammen med mangen andre tegn. Men det trenger jo ikke bety det. Kan jo komme av mye det.

Det kan være stress eller angst selv om man ikke oppfatter det som det selv. Men da vil du som regel oppleve andre symptomer også, som hodepine, muskelspenninger osv. Symptomer på det kan du søke etter på google. Men det kan jo også være tilfeldig, og bare kroppen som blir litt oppspilt av ett eller annet. Vanskelig å si. Blir du mye plaget av det bør du ta kontakt med lege :)

Det kan være stress eller angst selv om man ikke oppfatter det som det selv. Men da vil du som regel oppleve andre symptomer også, som hodepine, muskelspenninger osv. Symptomer på det kan du søke etter på google. Men det kan jo også være tilfeldig, og bare kroppen som blir litt oppspilt av ett eller annet. Vanskelig å si. Blir du mye plaget av det bør du ta kontakt med lege :)

Usj... Blir litt redd også... Men gjemmer meg litt bak der der angstgreiene ;)

Får se det an... Takk for svar :)

Jeg har mye hjertebank i perioder med mye stress.. Går over når ting roer seg.

jeg har ekstraslag kalte spesialisten det.

kommer innimellom, ganske ofte. helt av ingenting, er liksom bare sånn det er. banker ekstra hardt liksom, og holder opp et sekund å banke (elendig forklart..) for så å banke fortere og hardt en eller to ganger.

det har ingenting med stress eller angst. er visst mange mange mennesker som har det, og er ikke farlig.

men hvis du er bekymret , kan du jo gjøre som meg, gå til legen og få henvisning til spesialist. jeg kom opp, og fikk ul av hjertet, 24 timers ekg, spinningsykkel-test ol. veldig betryggende.

Det kan komme av stress. Jeg har det selv og hos meg er det veldig hissig til tider hvor set kjennes ut som om hjertet er på vei ut av kroppen min når jeg endelig får satt meg ned å slappet av.
Det skal ikke være noe farlig men om man opplever det ofte gjør det ikke noe å ta en prat med legen for det er jo ubehagelig

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Jeg har det av og til. I perioder med stress. Ekkelt, men ganske sikkert ufarlig. Er selv blitt utredet, og om du opplever det som veldig plagsomt og det er noe som skjer ofte, kan du jo kontakte legen?

Jeg har også hjertebank i perioder. Aner ikke hva det kommer av egentlig...

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp