Hjertebank..?

_Helene_

Flørter med forumet
Når jeg ligger på venstre side så kjenner jeg at hjertet mitt banker så voldsomt hardt, dette er noe jeg har lagt merke til de siste 2 ukene..  Når jeg ligger så kjenner jeg at det "bumper" i madrassen og jeg syns det er skikkelig ekkelt og må derfor legge meg på andre sida...[:(]  Det kommer og går litt, ikke alltid jeg kjenner det hver dag..

Er dette normalt??

ORIGINAL: *mie83*

har det jeg og, fikk beskjed hos legen at det var fordi hjertet "hoppa over" et slag og fylte seg opp med ekstra mye blod, og da måtte det slå det hardere ut igjen på en måte, vanlig å få det når du har trent f.eks og pulsen begyner å roe seg.. var forresten hjertespesialist som sa det[;)]

Men det er jo f.eks når jeg skal sove at jeg kjenner det[8|] Da er det jo som regel leeeenge siden jeg har trent..

Hvis det fortsetter kan det være greit å ta en måling av stoffskiftet om det ikke er gjort etter fødsel. Hjertebank og uregelmessig puls var iallefall et av symptomene hos meg da jeg fikk høyt stoffskifte etter fødsel[:)]

Jeg begynnte på nye p-piller for snart 2 uker siden, kan dette ha noe med det å gjøre tro[8|]?

Back
Topp