Hjertebank...

Fruktfat

Glad i forumet
Noen som har/har hatt det?

Hvordan føles/kjennes det ut for dere?

Kjennes ut som om hjertet er i halsen. Og at det går så fort/hardt at man ikke får puste.. Jeg blir veldig svimmel.

hjertet slår fort/hardt og kan føle meg litt andpusten. føler pulsen veldig hardt i brystet og får gjerne hodeverk og kan føle meg svimmel

her er det slik at hjertet slår et ekstra hardt slag innimellom.

utrolig ekkelt.

er periodevis.

noen ganger merker jeg det ikke, andre ganger er det veldig plagsomt.

[&:]

kanskje ta en tur til legen for å sjekke opp i det[:)]

Hva gjør dere for å "forhindre" dette?

har dere vært hos legen? regner med det er ufarlig...iallefall til en viss grense...?

ORIGINAL: Fruktfat

her er det slik at hjertet slår et ekstra hardt slag innimellom.

utrolig ekkelt.

er periodevis.

noen ganger merker jeg det ikke, andre ganger er det veldig plagsomt.

[&:]

kanskje ta en tur til legen for å sjekke opp i det[:)]

Har det samme! Legen min sa det var fordi hjertet innimellom ble litt "overfylt" av blod, så det måtte slå litt ekstra for å få pumpet det ut! Ikke farlig i det heletatt[:)] Bare veldig ekkelt[&:]

Men jeg er ingen lege, så er du bekymret, så spør legen din[:)]

Jeg har vært hos han før om dette. er veldig lenge siden.
han mente det kom av stress osv.

jeg føler meg ikke uvel eller noe. er bare ekkelt[&:]

ORIGINAL: honning84

hjertet slår fort/hardt og kan føle meg litt andpusten. føler pulsen veldig hardt i brystet og får gjerne hodeverk og kan føle meg svimmel

Akkurat sånn føles det når jeg har det og. Får det ofte hvis jeg har høy feber.

ORIGINAL: Fruktfat

Jeg har vært hos han før om dette. er veldig lenge siden.
han mente det kom av stress osv.

jeg føler meg ikke uvel eller noe. er bare ekkelt[&:]

Her hjelper det og trekke pusten dyyypt inn en 5-6 ganger[:)] Puste rolig[:)]

Har det jevnlig. Har en litt merklig puls (for å si det mildt). Hjertebanken føles som hjertet i 2 - 4 sekunder slår ekstra slag, for så å hoppe over et par... Føles veldig ekkelt[&:]

jeg får hjerteklapp nå under svangerskapet, har fått beskjed om at det skyldes hormoner...
når det skjer, er det som om hjertet slår kjempehardt, og helt oppi halsen på meg.
det blir tungt å puste, og jeg blir gjerne litt kvalm, men heldigvis går det fort over...

Jeg får hjertebank når jeg får kynnere.. Men omtrent bare når jeg ligger. Så da ligger jeg heeelt i ro, for jeg inbiller meg at jeg blir dritsvimmel, det er så ekkelt.. 

Mitt hjerte slår ekstraslag. Er perioder der jeg er mye plaget av det. Merker at hjertet slår flere ekstraslag når jeg drikker Pepsi Max eller spiser mye sukker. Kan slå mange ekstra ganger i løpet av ett minutt, ekkelt. Så kan det gå lengre perioder der jeg ikke merker det i det hele tatt.... Legen sier det ikke er farlig, men jeg syns det er veldig ubehagelig.....

ORIGINAL: tingeling1

Mitt hjerte slår ekstraslag. Er perioder der jeg er mye plaget av det. Merker at hjertet slår flere ekstraslag når jeg drikker Pepsi Max eller spiser mye sukker. Kan slå mange ekstra ganger i løpet av ett minutt, ekkelt. Så kan det gå lengre perioder der jeg ikke merker det i det hele tatt.... Legen sier det ikke er farlig, men jeg syns det er veldig ubehagelig.....

Ja det er veldig ekkelt. Er jo hjertet det er snakk om lissom...[&:]

Kjenner bare at hjertet dunker ekstra hardt et slag av og til. kjenner det i brystet, og noen ganger føles det som om hjertet er i halsen[&:]

Back
Topp