Hjerte....

Lillegull-14

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Høsthjerter 2017
Julikulene 2020
Ett hjerte er i tusen knas og ett hjerte har slutta å slå...
Fikk en liten blødning på onsdag og etter noen telefoner var jeg på gyn.pol og fikk konstantert det jeg frykta og det som jeg absolutt ikke ønska å få høre... Til tross for bankende hjerte 8 + 2 var det ingen aktivitet å se lengre. Dette hadde nok skjedd uka etter jeg var på u.l. Valgte derfor å starte behandling på kvelden, og i går var alt over. Fikk en sjekk med u.l, og heldigvis når en først må gjennom dette, så var alt kommet ut slik at jeg slipper utskrapning.. Alt føles tomt og trist nå.. alle forventingene og drømmene ble med ett revet vekk. Og jeg sitter igjen i en blanding mellom å være realistisk og bare være trist.. Ikke kjekt.. Så da forlater jeg dere, men ønsker dere all lykke til på vegen videre.. Så titter jeg innom i februar for å se oppdatering om når alle småtrollene melder sin ankomst. Håper jo da at jeg selv ikke har mange mnd. igjen til det er min tur...
Tvi tvi jenter.. og stryk dere på magen fra meg <3

Uff, så utrolig trist. :( stor klem til dere, og lykke til videre. Håper spira sitter raskt igjen.

Nå måtte jeg nesten tørke en tåre. Så udugelig vondt :-( ønsker deg all lykke videre kjære deg <3 klem

Uff, det var trist å lese :(
Lykke til videre, håper en ny spire slår rot om ikke så lenge :Heartred

Så trist å lese..er ikke lett å finne riktige ord når noen har det vondt, men jeg sender deg mange varme tanker, og håper inderlig at det ikke er lenge til du får oppleve forventningen og drømmene i 40+ uker!:Heartpink Klem!

Så utrolig leit :( sender deg en varm og god klem og masse lykkeønskinger for fremtiden ❤️

Nei så trist :(! God bedring og masse lykke til videre. Vi er privilegert vi som enda har våre små spirer i magen. Livet er urettferdig!

Dette var forferdelig trist å lese :(
Som noen over her skrev; det er ikke lett å finne de rette ordene i en slik situasjon. Jeg håper virkelig det er din tur til å få stå løpet ut fullt neste gang - og håper det går bra med deg nå i disse dager. :(

Mange varme gode klemmer fra meg til deg. :Heartpink

veldig veldig trist å høre ! god klem til deg!

Huff, så trist :(
Hvis det kan være noe trøst, så satt spiren hos meg første forsøk etter at jeg mista sist! Kanskje du er like heldig? Uansett, lykke til <3

Back
Topp