Hjerte(ikke sorg) <3 OPPDATERT

eadni

Forumet er livet
Tidligere idah sendte jeg bort Ana Maria langt bort fra meg for andre gang i hennes liv.. Og det gjorde like vondt som ifjor sommer da jeg sendte henne med svigersan.
Nå ble hun med pappaen og skal være med på kalvemerkingen deres. Hun har lenge vært så forventningsfull til å være med pappaen, men var samtidig skuffet over at vi skal campe på Kvalsunddalen uten henne [8|] Hjalp liksom ikke når jeg prøvde å forklare at hun får komme dit senere.. Pappaen si reindistrikt er halvveis med merkingen, mens min distrikt skal starte imidten av uka (vi kommer fra forskjellige reindistrikter,vi kommer til å ha rein hver for oss til vi eventuelt gifter oss en gang [;)]). Vi bestemte oss for å splitte vår familie isommer. [X(]
Jeg har en sterk ønske om å være med å merke mine egne kalv denne sommeren (har måttet stå over i både 2007 og 2009 fordi jeg hadde baby og i 2008 var jeg der i bare en dag), og nå som vi har kjøpt campingvogn.
Da blir jeg og Inga Eveline å campe på vår fantastisk fine sommerbeite Kvalsunddalen i ca en uke uten storesøss og når vi er halvveis med merkingen da blir de ferdige der og kommer endelig til oss!! GLEDER MEG ALLEREDE!

Nå er alt pakket klart (pakket for 2-3 uker [:-]), bare brød som står til avkjøling og noen klær som henger til tørk, som vi skal ha med imårra når vi to kjører..
Må si at det er rart når jeg plutselig skal kjøre med bare en gulling og campe med bare en åsså  
Er liksom ikke vant til det,blir liksom for stille..

Da ønsker jeg dere fine uker fremover!
Jeg blir ikke å komme innom BV før vi kommer hjem igjen, etter kalvemerking og fotballturnering.

[hr]

Nå er vi stasjonert hjemme enn så lenge [:)] 
Vi har vært på kalvemerking adskilt (sjekk bloggen min da) og sammen og det er sant som Lene skrev: Det var godt med litt alenekontant med lillesnuppisen  Hun lette litt etter storesøster de første 2 dagene, men var ikke vanskelig eller noe. Hun fikk overdose med mamma og jeg tror at det var godt for henne og det har sikkert vært likedan for storesøss [:)] Så den uka var akkurat lang og kort nok! Etter det var vi alle på årets fotballturnering (bilder på facebook) som både jeg og typen deltar på. Da har vi hittil fått brukt campingvogna vi kjøpte ihøst mye!
Nå har jeg vært hjemme med jentene i et par dager. Godt å roe seg ned litt, før man kjører bort igjen. Imorgen skal jeg og typen få etterlengtet barnefri, for da skal vi på bryllup og overnatter borte itillegg  
Neste uka skal vi alle på hytta til foreldrene mine, hvor store deler av slekta vår ferierer  Da blir det masse hyttekos og laksefiske og svømmebasseng på det lokale hotellet (Ana Maria gleder seg MAX til akkurat det).
Vi hadde små små planer om å kjøre en ukestur i Sverige, men vi er ikke sikre på om vi når det.
Hele sommeren har vært litt 'rar', siden det er første sommer uten farfaren til snuppene..  Har slitt litt på humøret på oss begge i perioder, men vi har tatt oss sammen hver gang.

BTW: JEG HAR FÅTT FASTJOBB PÅ BARNESKOLE!!!!  Begynner på jobb 16.august! Blir veldig spennende å begynne å jobbe med en ny gjeng (2.klasse) og så skal det bli beroligende å endelig få stabilt-lønn igjen [8D] Gruer meg litt til at Inga Eveline skal på barnehage, men går seg sikkert til siden storesøstra er på den andre avdelingen [:)] Ana Maria gleder seg veldig til at lillesøster også skal på samme barnehage! [:D]

Takk for dine "eksotiske" innlegg Eadni!
Jeg setter stor pris på å lese litt om hvordan dere har det som lever så forskjellig fra meg og mine[:D]
Ha en fantastisk tur![:D][:D][:D]

Ha en god ferie og kos deg masse!!
Skjønner det kan bli litt tøft i starten, men blir nok ekstra godt å se henne igjen når dere møtes..
klem

ORIGINAL: [*Fio*]

Jeg setter stor pris på å lese litt om hvordan dere har det som lever så forskjellig fra meg og mine[:D]

signerer denne[:)]

og jeg skjønner du synst det er sårt å være borte fra snuppa.
men det går nok fint. hun kommer nok til å kose seg med pappan, selv om hun nok kommer til å savne mamman sin litt..

ORIGINAL: [*Fio*]

Nå har dere vel reist, men håper dere får en fin ferie selv om dere er litt adskilt [:)][:)]

Må signere Fio og si det alltid er like koselig å lese innlegg fra deg. "Eksotisk" som Fio brukte er vel et dekkende ord [:D]

Håper dere får en god ferie, og at savnet etter storesøster ikke blir alt for stort. Hun koser seg nok sammen med pappaen sin, men blir nok ekstra glad for å se mammaen sin etter en uke [;)]

Hei snupp!
Nå er dere vel tilbake igjen! Håper dere har hatt det flott!
Det er en utfordring, men samtidig en god erfaring å være vekke fra ungene sine. Og ikke minst la ungene få oppleve å være vekke fra foreldrene eller bare sammen med den ene over litt tid. Her er guttene alltid sammen om det meste og vi har snakket litt om hvordan vi kan dele dem litt slik at både vi som foreldre og guttene skal kunne få litt alenekontakt, for det tror jeg er kjempeviktig.

Gratulerer med jobb, det er gull verdt å ha fast jobb og ikke minst fast inntekt [;)]
Håper dere har kost dere i bryllup i helga nå da, godt å få litt kjærestetid [:)] Fortsatt god sommer!!

Gratulerer så masse med fast jobb!!
Godt med litt barefri innimellom ogås, håper dere koste dere!

Back
Topp