Hjerte i halsen!!!

~JollyPop~

Elsker forumet
Våknet opp med blødning i dag. Var jo på ul på torsdag og såg nydligste reken.. Var utvannet blod i morgentimene (bruker Lutinus vaginaltbl, så mye utflod av de), men blitt mindre og mindre. Og i ettermiddag var det ingen tegn til blod lenger. Ser litt brunt i restene av lutinus som kommer ut på truseinnlegget. Liiiite. Ingen vondter, men herregud som hjernen jobber. Puster litt lettere nå, men er veldig redd for at dette er en begynnelse på slutten. En straff for tankene mine om at nettopp jeg kan ikke være så heldig at jeg skal slippe unna.. =( Aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Skal jeg gå ut fra at det var en ufarlig blødning? Få time til lege med engang på mandag. Legevakten er garantert ikke interessert i å se på meg. Hva hadde du gjort??

Huff, skjønner deg så alt for godt!
Jeg håper virkelig det er helt ufarlig, men jeg hadde helt klart bestilt meg time på mandag. Om ikke annet så du kan senke skuldrene dine etterpå.
Krysser for deg! :)

Det er det samme her. Hadde akkurat begynt å slappe litt av etter ultralyden på torsdag, og nå kommer det blodspor igjen. Jeg bruker også progesterontilskudd (Crinone) og jeg vet at de kan gi såre og blødende slimhinner, så skal vi satse på at det er det som skjer med oss begge? Det er ingenting en lege kan gjøre fra eller til, så selv kommer jeg til å avvente situasjonen. Kommer det mer blod så vet jeg jo hva som skjer, og hvis ikke så var det nok ufarlig. Krysser fingrene for deg!

er noe dritt dette her hvertfall. Hadde blødning på omtrent samme dag med eldste. Og da var det hold i ro regime i flere uker med truende abort. Hadde morkaken foran åpningen og hematom. (fikk vite dette i uke 12), så jeg satt i en stol til jeg var 17 uker. Tenk om det er noe sånt nå. Så tar jeg det ikke nok med ro med en 1 åring hjemme. Altfor mange tanker i dag. Tror jeg prøver lykken hos gynekologen min på mandag. Kanskje jeg er heldig og får kommer til...

Back
Topp