hjernhinnebetennelse vaksine

ostepoppen

Gift med forumet
vi i ringsaker kommune som fikk barn i 2005 får nå tilbud om gratis vaksine.

men je er usikker...

den er jo så ny, hva med sen virkninger?

hva syns dere?

Elias fikk og tilbud om å få den gratis og jeg har takket ja og han har nå tatt alle nødvendige vaksinene..

Snuppa mi skal få den, bor ikke i ringsaker da men har gratis her og[:)] Tror ikke det er no stor fare med å ta den. er mi mening da iallefall.

er den blitt gratis i hele landet for de som er født i 2005?

for de som er født fra 2006 og fram har den jo vært gratis.

ikke at penger egentli ska ha noe å si. je har egentli tatt standpunkt om å itte ta den. både pga je var usikker, og at den var dyr.
men i mårra kæn je få den gratis. er det forska skikkelig på den da?

er veldi usikker på å drive å putte ti hu allt detta her.
hu har fått alle de andre vaksinene i programmet 

min får den, var ikke tvil hos oss!

den er jo viktig siden det har kommet i programmet.har det blitt gratis for 2005 barn  trodde det var for seint når barnet var blitt to år jeg,

Vi fikk også tilbud om den. Den skal tas i tre omganger. Og vi har tatt to av de tre nå. Skal ta neste når hun er 12 mnd.

Tror alle barn født fra 06 får den.. Vi har takket ja til tilbudet og angrer ikke.. Vaksinen har vært i USA i mange år så den er godt utprøvd sa de til meg på hs i hvertfall.. Men det der er no opp til hver enkelt å avgjøre.. [;)]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Lon@

den er jo viktig siden det har kommet i programmet.har det blitt gratis for 2005 barn  trodde det var for seint når barnet var blitt to år jeg,

Den har liten vrikning etter at barnet er fylt 2år.
Jeg valgte å gi den til eldstegutten min når han var litt over året.
Han er født i 2005. Tok to sprøyter av kr 600.

Kunne ønske at den ble gratis for alle 2005 barn-tåpelig at den bare blir det noen plasser. Eldstemann her i huset skal få den-uansett om han nettopp ble 2 år. HS sa at de anbefalte den siden den også forebygger bihulebetennelse +++ Adrien skal få 1 sprøyte siden han er over 2 år. Må få bestilt denne-fy meg for å glemme det [>:]

alle som er født fra 2006 får den gratis,snuppa har fått og det gikk fint[:)]

Back
Topp