Hjernevasking

hissigproppen

Forumet er livet
Ser på tv-shop og ser den strekkmerkekremen... [&:]

Den ene delen av hjernen siner "Nei, nei, NEI - bare tull"
Den andre delen sier "Å, det hadde vært flotte saker"...

Hjernevasking kaller man det.

ORIGINAL: Dollface™

psykologisk markedsføring er også et fint ord [;)]

Det er for fint ord for meg [8D]
Holder meg til hjernevasking [:D]

*løpe inn på ebay og se om det er billigere der* [:-]

ORIGINAL: ~Rosa~

Nei det er hjerneforsøpling! Hjernevaksing er når du får den driten ut igjen av tankene!!!
[:D] Problemet er at man har erfaring av at det meste ikke virker som det skal MEN så har man et håp om at det gjør det fordi man så gjerne vil at det skal!

Har du hørt om dopet som skal gjøre deg brun, tynn og kåt da?

Ja, men det er ikke et mål for meg, he he [8D]

Men de på før-bildene på strekkmerkekremen har jo halvparten så mange strekkmerker som meg...
he he

ORIGINAL: ~Rosa~

Nei det er hjerneforsøpling! Hjernevaksing er når du får den driten ut igjen av tankene!!!
[:D] Problemet er at man har erfaring av at det meste ikke virker som det skal MEN så har man et håp om at det gjør det fordi man så gjerne vil at det skal!

Ja, men det funker jo faktisk! Har ikke prøvd det selv, men har sett andre som har brukt det før og etter, og det fungerer...

Jeg kjenner også flere som kjøpt produkter derifra, og fått lov til å prøve apparatene selv fra de. Og de funker! De gjør det lettere for deg å gjøre jobben, men dæven som du kjenner det etterpå!

ORIGINAL: Sinique

Jeg kjenner også flere som kjøpt produkter derifra, og fått lov til å prøve apparatene selv fra de. Og de funker! De gjør det lettere for deg å gjøre jobben, men dæven som du kjenner det etterpå!

Har du prøvd strekkmerkekremen?? [;)]

Nei, hehe. Bare treningsapparater derifra.

Strekkmerkekrem? *Straks mer skeptisk*

Back
Topp