Hjernetrim...

Almy

Forelsket i forumet
Er det noen som kan hjelpe meg med en bursdagsgave ?

Jeg vriiiiir snart hjernen rundt for å finne på noe gøy, noe fint, noe ......
... til min venninne som er 24 år i dag. Og jeg vil gi henne noe hun kan sette pris på.

-Jeg fikk verdens FINESTE, mest omtenksomme gave av hun til jul - et knall stilig smykke med to hjerteanheng der det er inngravert navnene til min sønn og sambo, det traff hjertet mitt [:D]
-Jeg vil gi noe tilbake [:D]

Er det noen som kan hjelpe meg med noen idéer???

Trur ikkje mitt tips kan "overgå" den flotte gåva som du fekk av venninna di da men.. [:)]
Uansett: Eg synes figurane fra Willow Tree er veldig flotte gåver, der kvar figur har ei viss betydning, og som sjølvsagt må passe med mottakaren/begivenhet, (og ikkje minst evt. interiørstil). Samlar sjølv på desse, og har fått ein del figurar iht. morsrolla[;)]
Sjekk ut: http://www.enesco.co.uk/catalogues/catalogues-enesco/willow_tree_jan11.pdf (jf. spes s.13-25)

Jeg tenker at ting har stort sett folk nok av, gi henne noe dere kan gjøre sammen. Spa for to, teaterkveld, bytur med lunsj, kino og middag eller noe dere begge interesserer dere for: håndballkamp, dansekurs...

Takk for gode tips [:D]

-Gaven blei innkjøpt, og det ble ei energiklokke, rosa [:)] Så det ble en gave, men ikkje like søt og gjennomtenkt som den eg fikk til jul[:)]

ORIGINAL: Almy

Takk for gode tips [:D]

-Gaven blei innkjøpt, og det ble ei energiklokke, rosa [:)] Så det ble en gave, men ikkje like søt og gjennomtenkt som den eg fikk til jul[:)]

Hmm..litt nyskjerrig her; kva er ei energiklokke?! [:)]

Back
Topp