Hjernehinnebetennelse

Millansky

Glad i forumet
HUFF!
Fikk helt grøsninger igår da jeg fikk info om at en på 18mnd døde er i Sarpsborg igår, grunnet hjernehinnebetennelse.
Gikk i bhg til sønnen til en venninne av meg. Det er helt grusomt!
Er så nært når det er i samme by. Tenker på lille gutten min og man blir livredd.
Skal ikke være av den smittsomme typen, men likevel.
Det må være det værste en kan oppleve...l
Tenker så på familien til lille gutten...[:(][:(][:(] Sykdomsforløpet var så kort..

(står om det på alle nettavisene om noen lurer)

Uff så forferdelig.

Det er tragisk[:(] Får så vondt på deres vegne

Off ja.
Blir så redd!
Sitter å venter på oppdatering fra venninna mi, om forhåndsregler og hvordan det går i bhg der idag etc.
Skal sannelig ikke ta forgitt feber, hodepine influensaliknende symtp og evt oppkast altså.. (prikkene kommer jo lengre ut i forløpet).. Da kaster jeg meg over tlfrøret til legevakta, 15tlf for mye en en forlite..

ORIGINAL: Frk.Mamma

det er kjempe trist men heldigvis er det ikke mange son dør av hjernehinnebetennelse sønnen min hadde det når han var 2 uker og de fikk han tidlig inn og fikk behandlet han og han blei helt frisk men det er utrolig trist at noen skal miste sine dyreste skatter pga det[:(]

å gud så fælt å oppleve det!
Han var frisk på fredag da han dro fra bhg, legevakta lørdag og død søndag.. Sykt fort forløp. Er så skummelt!
Får seg en real vekker affal!
Utrolig glad det gikk så fint m skatten din! Hadde nok hatt relativ høy panikk, uff!

ja, det kan kanskje stemme, husker ikke helt.
Blir mer på vakt når en selv har unge i bhg. Mini begynte ikke før i august 09.
Off...stakkars familien.

Back
Topp