Hjerna mi er mongo!

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Jeg er helt fjern og drømmer de sykes drømmer!
Her om kvelden dreiv hodet mitt og gjentok fosilansatt:eek: aldri hørt det ordet en gang haha
Sent from my HTC Legend using BV Forum

Det hørtes ut som en dårlig investering og ansette et fosil......? :p

hehe..
Her drømmer jeg om mye død og skytting.. Ikke mye gode drømmer.. Det kan være av og til men da må jeg så klart på do :P Da kommer så klart dem vonde drømmene igjen..

I dag drømte jeg om krig, folk jeg var i lag med før, kriging + mye blod og gørr :S Var en syk drøm.

Hehe har heldigvis alltid hatt rare drømmer, så ikke noe nytt der, men er helt fjern!!! Mistet evnen til å multitaske, skulle skrive mitt eget navn, og skrev totalt feil fordi noen pratet til meg:p leit!:P

Jeg drømte in natt at jeg måtte dele kjæresten min (som faktisk ikke var mannen min!) med en av mine beste venninner hehe. greit at man kan dele, men går jo grenser :P

Hehe ja greitt å slippe å dele:D
Drømte jeg røyka her en natt,og da jeg var ferdig med røyken kom jeg på jeg var gravid og ble så lei meg:p

Sent from my HTC Legend using BV Forum

Jeg og drømmer rart og grusomt. 2 dager før jeg fant ut jeg var gravid drømte jeg at noen fra jobben fødte en dødfødt jente. Det var grusomt, jeg som trøstet de, og våknet av at jeg gråt. Syns nesten det var litt creepy da jeg plutselig fant ut at jeg var gravid..

Back
Topp