Hjep meg jenter!!! ang hoste

Kineblomst

Gift med forumet
Jeg hoster og hoster til jeg brekker meg.. Kan jo ikke ta noe som helst, og så har jeg hørt at livmorhalsen kan åpne seg ved mye hoste...

Noen gode råd???

Hva mener du med at du ikke kan ta noe?

Tviler på at livmorhalsen kan åpne seg hvis du hoster..
Den tåler nok mer enn det!

Aldri hørt det ihvertfall!

hos samboeren hjalp det med varm melk med litt honning i.

ORIGINAL: 1100

Hva mener du med at du ikke kan ta noe?

Tviler på at livmorhalsen kan åpne seg hvis du hoster..
Den tåler nok mer enn det!

Aldri hørt det ihvertfall!

alt står at man ikke skal brukes av gravide, eneste er den bisolvon, men den hjeper ikke mot hoste...

Man kan hoste på seg rier[&:]

Grønn te med honning!!!! 

Vi har to barn som sliter med det samme nå, og vi ble også anbefalt varm melk med honning. Vi har ikke fått prøvd det ennå, siden vi fikk kjøpt honningen sent i kveld. [:)]
God bedring!

melk er ikke bra når man har slimhoste... :(

ORIGINAL: My_

Man kan hoste på seg rier[&:]

det jeg og har hørt... :( og jeg som er på ferie liksom.. huff.. og bare 24 uker

Jeg fikk utskrevet resept på cosylan mot slutten da jeg gikk gravid nå sist og hostet for 3 uke på rad hele jæ*** døgnet til jeg spydde!!
legevakta visste ikke hva de kunne tilby så de satte meg over til føden, og det var vakthavende lege der som skrev ut resepten..måtte ta barnedose og bare halve antall gang i døgnet, tok pittelitt så jeg fikk sove på kvelden!

ellers hjalp det å drikke lunket vann...Det skal litt til for å hoste på seg rier iallefall, det var det de sa til meg!

ORIGINAL: Nina*Pina

Jeg fikk utskrevet resept på cosylan mot slutten da jeg gikk gravid nå sist og hostet for 3 uke på rad hele jæ*** døgnet til jeg spydde!!
legevakta visste ikke hva de kunne tilby så de satte meg over til føden, og det var vakthavende lege der som skrev ut resepten..måtte ta barnedose og bare halve antall gang i døgnet, tok pittelitt så jeg fikk sove på kvelden!

ellers hjalp det å drikke lunket vann...Det skal litt til for å hoste på seg rier iallefall, det var det de sa til meg!

Hørtes bra ut... Tror jeg skal ringe legevakten i morgen, om jeg ikke er bedre.. Eller se om jeg kan vente til over helgen når jeg er hjemme igjen... Er jo bare helt grusomt dette....

fått resept på cosylan, den hjelper faktisk :O
Og jeg hosta så jeg brakk meg [&:]

ORIGINAL: Kineblomst

Nei, det er sant. Har du rismelk eller soyamelk sånn helt tilfeldig da? [8D]
Her i huset er det tørrhoste gutta sliter med, så da er ikke det noe problem hos oss. Har til og med kjøpt is de skal få i morgen! [:D] 
Men vi har alltid rismelk stående i tilfelle minsten blir veldig slimete pga astmaen, for da får han ikke melkeprodukter.

ORIGINAL: Nozy Rosie

ORIGINAL: Kineblomst

Nei, det er sant. Har du rismelk eller soyamelk sånn helt tilfeldig da? [8D]
Her i huset er det tørrhoste gutta sliter med, så da er ikke det noe problem hos oss. Har til og med kjøpt is de skal få i morgen! [:D] 
Men vi har alltid rismelk stående i tilfelle minsten blir veldig slimete pga astmaen, for da får han ikke melkeprodukter.

desverre lite med soyamelk og sånn :( tror det blir te med honning i...

ORIGINAL: vimsa89

fått resept på cosylan, den hjelper faktisk :O
Og jeg hosta så jeg brakk meg [&:]

Hvor lang tid tok det før den hadde effekt på deg?
2-åringen vår har begynt på den i ettermiddag (har fått to doser), men vi ser ikke noen effekt enda. [&o]

Back
Topp