Hjemreise!

Ektevanilje

Flørter med forumet
Ida rundet hele 2kg på torsdag og igår fikk vi reise hjem!! Tenk det!
Vi har hatt det utrolig fint på sykehuset i Haugesund, så det var trist å reise derfra igår. Nå begynner en ny epoke i livet!

Åh, så fantastisk å få reise hjem og starte livet hjemme med lille Ida [emoji173]
Hvor gammel er hun blitt nå? [emoji254]

Ida rundet hele 2kg på torsdag og igår fikk vi reise hjem!! Tenk det!
Vi har hatt det utrolig fint på sykehuset i Haugesund, så det var trist å reise derfra igår. Nå begynner en ny epoke i livet!
Så bra! Deilig å få komme hjem. Skal også føde i Haugesund og ser for meg et lengre opphold pga tvillinger. Kan jeg få spørre om dere fikk familierom? Blir utrolig glad av å lese at dere har hatt et fint opphold. Lykke til hjemme :-)

Hvordan går det med utviklingen og helsen ellers? Tenker legene at dette kommer til å gå helt fint?
Hun har vært stabil hele veien. Blodoverføring en gang, men det er normalt. Legene er imponert og kaller henne et prakteksemplar! Har hatt jevnlige øyekontroller, der er alt bra. Ultralyd av hjertet, alt bra. Hørselstest, alt bra

Så bra! Deilig å få komme hjem. Skal også føde i Haugesund og ser for meg et lengre opphold pga tvillinger. Kan jeg få spørre om dere fikk familierom? Blir utrolig glad av å lese at dere har hatt et fint opphold. Lykke til hjemme :)
Vi fikk familierom ja! Kan sende deg bilder av rommet viss du er nysgjerrig

Hun har vært stabil hele veien. Blodoverføring en gang, men det er normalt. Legene er imponert og kaller henne et prakteksemplar! Har hatt jevnlige øyekontroller, der er alt bra. Ultralyd av hjertet, alt bra. Hørselstest, alt bra
Så fantastisk - virkelig hell i uhell!

Så kjekt [emoji4] lykke til

Blir helt rørt...! God tur hjem, og lykke til med ny tilværelse!

Åh, så herlig å lese! Har tenkt på dere:) Kos dere masse hjemme med lille Ida:)

Back
Topp