Hjemreise?

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hva hadde dere på minien? Vi har hentesett vi skal ha på henne, men er usikker på hva jeg skal ha under? Body å strømpebukse eller body å sparkebukse? :-) hva hadde dere under isåfall? :D

Vi hadde ullundertøy under:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde bomull undera og en sånn teddy-dress over. Var en stykk varm baby når vi kom hjem da ja xD

Vi hadde bomull body og strømpebukse. Var ikke akkurat kald! :P

Vi hadde ullundertøy. Fungerte fint det :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Vi hadde strømpebukse og body i bomull under hentesettet som er i ull. Stakkars gutten holdt på å svette i hjel før vi kom ut :P Jeg har fått en veldig varm baby, lik faren sin :P

hadde hentesett under en body og strømpebukse

Vi hadde brukt opp en del mer klær enn jeg hadde tenkt for jeg blei jo litt lenger på barsel enn planlagt siden det blei keisersnitt på meg. Vi endte med at hun reiste hjem i pysj og hentedressen utapå.

Bomullsbody og strømpebukse under hentesettet :) Var ganske varmt i slutten på september, så var ikke behov for noe mer. Vi la et lite teppe over bilsetet i tillegg, slik at hun ikke skulle bli kald på veien fra sykehuset til bilen :)

Nå glemte jeg å legge til at vi har bilstolpose i bilstolen da :) Så det er ikke så rart hun var varm :)

Back
Topp