Hjemmeværende

Delightful

Forelsket i forumet
Dere som er hjemmeværende, hva er grunnen til det?

Her er jeg akkurat blitt sykemeldt, så blir hjemme en stund fremover:(

Sykemeldt pga muskellåsninger og bekkenet....
Håper å få jobbet en del til før permisjon....

Har snuppa hjemme, hun går ikke i barnehage.. Skal være hjemme enda 1 år til:)
Skal søke kveldsjobb snart, så får pappan være hjemme med henne:)

først og fremst hjemmeværende pga at jeg er arbeidsledig og det ikke er lett å finne seg dagjobb her i bygda. akkurat nå er jeg sykemeldt pga bekkenløsning og kommer til å være det fram til permisjonen starter.
kommer til å se på arbeidsmarkedet hver dag som vanlig gjennom permisjonen og, tror ikke jeg har råd til å overse en jobbmulighet...

ønsker å jobbe da, savner det.

Går hjemme med svangerskapspenger siden jobben min er farlig og ikke kan tilrettelegges. Har vært hjemme siden i januar 2009 og kommer til å være hjemme minst til februar 2012 (hadde svangerskapspenger fra uke 20 med Charlotte og har hatt permisjon fram til sommeren. Gikk rett fra permisjon til nye svangerskapspenger og skal ut i permisjon igjen i januar)

Jeg er i permisjon i noen uker til...

jeg går på aap....
drømmer om å begynne på skole etter permisjonen, eller hvertfall en liten jobb!

Vert det siden jeg fikk barn, hatt barn hjemme til nå for en uke siden.. Da begynte minsten i barnehage også.. Nå nyter jeg freden[:D] Men blir vel noe jobb etterhvert tenker jeg, om det finnes noe (ikke så lett å finne noe her)..

Jeg er sykemeldt.[&:]

Er på jakt etter jobb.
Er satt opp som ringevikar i kommunen, så håper på at det skjer noe snart[:D]
Pleier alltid å ordne seg, og blir man litt kjent, så får man jobbe en hel del er min erfaring[:)]

Jeg er på arbeidsavklarings penger. Skulle egentlig i gang med skole som Nav så fint "tvang" meg til, men så hadde de ikke råd til å sende meg (eller andre i fylket på tiltak). Fikk beskjed om å ta kontakt igjen i september, men var på et møte med de nå i august og da fikk jeg beskjed om å ta kontakt igjen rundt jul... Det beste var hvis jeg kunne finne min egen arbeidsplass. Noe som er helt umulig (har prøvd 4 jobber allerede på egenhånd..) pga migrene anfall 2 ganger i uka ca og nå fatigue fra cellegiften. Har så lyst å gjøre noe de dagene jeg er i form til det. Skulle ønske det var en jobb som jeg kunne trives i som ingen egentlig var avhengig av meg i, men det finnes hvis omtrent ikke....

huff.. det ble ett langt (og sikker uintressant) svar[8D]

Jeg går hjemme og får "rehabiliterings penger"

Hvis jeg hadde jobba så hadde jeg fått sykemelding pga overstimulering og mange plager allerede i svangerskapet [:'(]

Jeg er hjemme fordi vi har lyst og muligheten til det[:D]
Går på 5 året og stortrives, masse tid til husarbeid, hobbyer og ungene.
Også kommer mannen alltid hjem til striglet hus og middag på bordet så har hanm ere tid til å ta seg av oss[:D]

ORIGINAL: *Fru H*

Jeg er arbeidsledig og søker jobber som bare det!

som trådstarter, sykemeldt. Har vært hjemme nå i snart 1.5år..først skade så en heller mislykka operasjon.
Men..har alltid prioritert å være hjemme med barna mine til de har vært 3-4 år.
Vi har en økonomi som tilsier at vi kan gjøre det slik uten å gå på en smell.
Har aldri angret på tiden jeg har tilbrakt hjemme med jentene.

Men nå som jeg er sykemeldt er det ikke like kjekt å være hjemme..

ORIGINAL: zarafina

Jeg er hjemme fordi vi har lyst og muligheten til det[:D]
Går på 5 året og stortrives, masse tid til husarbeid, hobbyer og ungene.
Også kommer mannen alltid hjem til striglet hus og middag på bordet så har hanm ere tid til å ta seg av oss[:D]

Samme her[:D]

Jeg er hjemmeværende pga. at det er vanskelig å kombinere min kroniske sykdom og omsorgen for lillegutt med alt det ekstra han trenger samtidig med jobb/skole.

har vært hjemme med mitt syke kroniske barn som ikke kunne i barnehage før nå i august...
nå har hun begynt i barnehage å jeg begynner i jobb i september rolig..

Er paa fri perioden, reiser imorgen paa to ukers tur.Saa er det 10 ukers fri :) faele to uker da....

Back
Topp