Hjemmets tilstand

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Hos oss ser det ut som om vi bor i et bombenerslag. Leker og hybelkaniner formerer seg sammen med skittentøy kurven og kjøkkenbenken, støv, skitt, sand og singel. Samt et evig rot av hverdagslig som jakker og sko. Jeg ser at det reproduserer seg med en reproduksjonsevne å være stolt av og skittentøy tårnet er a force to be reconed with.... Mellom alle disse krigsherjede krinkelkrokene befinner jeg meg nedgjemt under et teppe med ryggen til med tunge øyelokk og kvalme krøllet tunge i horisontal liggestilling, aktivt fargeblind uten evne til å innse at jeg burde dusje i dag. S.L.i.t.e.n.... Blir det bedre? Plis si det blir bedre.....:p
 
He he.herlig lesning!:D:D har hatt det helt likt, men de siste dagene har jeg våknet litt til liv igjen og tatt motet til meg med å starte.
Vet jo desverre at uken som kommer blir fult opptatt med baking, julegaveinnkjøp og julevask :confused::rolleyes:
Huff, may the force be with me!
 
Oh yes! Har det helt på samme måten. Ser ikke ut her...

Mannen jobber sinnsykt mye for tiden og jeg har vært nede for telling en stund. Null energi.

Skjønner ikke hvordan jeg skal komme i mål til jul! Og dette til tross for at jeg kommer til å legge lista suuuuper lavt!
 
Det er lett å føle det bare er en selv hehe... B.C. (before Child) hadde jeg et ryddig og hygienisk hjem. Nå er det alt annet og eggdeleren ligger i kjøleskapet og jeg har lett i en hel halvtime etter eggdritten... Hehehesmiley-chores003:laughing025
 
Om du bare har hybelkaniner har du ingenting å klage over, her har vi hybelelefanter ;):lurking:
Er et ork å få gjort vanlig husarbeid her også, og mannen er sliten av mye stress på jobben...
Så du er ikke alene :)
 
Etter uke 9 våknet jeg igjen, etter hva som føltes som ett års søvn, guuud så sliten:) ligger meg såpass tidlig at jeg får sove minst 10 timer hver natt og fungerer egentlig nesten normalt igjen:)
 
Denne helga fikk jeg endelig tatt i et lite tak her, det var på tide. Begynte å bli uforsvarlig å bo her... Og enda har jeg bare tatt det groveste, vaske gulv kan man gjøre når kidsa har flytta ut. Ellerno...
 
Hahaha, høres ut som meg selv:) minus kvalmen, den er ikke så forferdelig hos meg. Er bare sliten pga mye jobbing og har hatt forkjølelse og. Gangen er hauger med jakker og dresser og ekstraskift.. resten av huset ser ikke ut. Tok meg akkurat sammen og ryddet leker i stua og støvsugde. Tror dette er så rent det blir her til jul dessverre. Men sånn det er nå kan jeg i alle fall trives. :) jeg håper og tror det blir bedre!
 
Word! Her går vi på minimum. Mannen vasket badet og golvet på stua i helga. Thats IT. Mini får pasta og grøt til middag annenhver dag fordi jeg er så umenneskelig kvalm og utmattet. Klesvasken har tårnet seg opp i løpet av helga, og mannen reiser vekk man-onsdag. Håper jeg overlever. Har faktisk vurdert å bestille en julevask av ei dame, så et oppslag på Rema 1000. Men egentlig er jo huset det minste problemet...Jeg får bare prøve å ta vare på ungen min med mat og rene klær...
 
Er derfor vi har vaskehjelp. Hun skifter på sengene og bretter tøy i tillegg til å vaske. Såååå deilig!
 
Var som å lese om leiligheten her.......

Alt ser fælt ut for tiden. Sambo prøver å holde litt styr på kjøkkenet og han lager middag til alle hver dag, flinke snille mannen min men resten av huset ser nitrist ut.
Jeg har endelig fått litt energi, dvs jeg klarer å fylle en vask med klær før eg detter sammen så fått vasket..fire maskiner med klær denne helga.. Men så gjenstår bretting og det å faktisk rydde vekk det en bretter. Uff!
 
Mannen her skal ta ferie fra fredag av så han kan få orden på huset før julaften :laughing002 Ellers hadde det blitt kritisk her.
 
Det er fullstendig bomba her også! Smuler overalt, hama perler overalt, leker, skitne klær, julepynt der, aviser der...hybelkaniner vokser, det samme gjør haugen med nyvaskede klær... Mannen tar unna søppel og oppvasken, lager svært enkle middager og hjelper med bleieskiftene...trassejenta har hatt dårlig mage, og det trigger kvalmen.

I dag sov jeg 1,5 time på sofaen etter at jeg kom hjem fra Lucia frokost i barnehagen. Har svært lite lyst å gjøre noe annet enn å sove og spise :rolleyes:

Men i dag har jeg nå fått opp resten av julegardinene, og skal straks begynne på kleshaugen. Skulle gjerne hatt en hushjelp i disse tider.
 
Sånn er det hos oss også!! Mannen måtte ta tak på fredag da vi fikk besøk. Men det ble bare kjøkkenet - gulvet er fullt i støv og drit og lort.

Og jeg ble tvunget til å sette på en vask da jeg plutselig var nesten tom for truser...................
 
det er SÅ deilig å lese at andre også sliter litt :p hehehe.
Jeg orker jo omtrent ingenting for tiden.. stuptrøtt og sliten, og konstant kvalm..

Vi har jo prøvd i 3 år å bli gravide. og da vi aldri ble det (mistet dog i fjor) så begynte vi med opppussing i kjelleren. 83 kvm med uinnredet kjeller, som skal bli stor leilighet, vaskerom og hele pakka. det sier seg seg at når man ikke har boder og alt bare ble kaos, så ble det kaos i de områdene vi oppholder seg også.. og SMACK, der satt spira!! hahahah! Når man slutter å prøve og gjør noe helt annet og alt det der :p fikk oss hund i sommer å greier, og var tilfreds med hverdagen. Men fy som denne spira er ønsket!!!! <3

Men ja.. huset ja.. tørketrommelen står i GANGEN liksom!! Hahahaha!
 
Back
Topp