Hjemmetest UVI

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg tok en sånn strips her hjemme, noen som vet hvor riktige de er? Jeg fikk fullt utslag på leukocytter, ikke nitrin eller protein...det svir litt når jeg tisser også. Ville dere levert urinprøve hos legen i morgen?

Jeg har fått utslag på leukocytter hver gang hos legen/jm, men tenkte siden det i tillegg svir?

Siden det svir er det nok lurt å få levert urinprøve hos legen ja.

Ville tenkt mer på at det svir enn på leukocytter når det gjelder å kontakte legen.

Leukocytter er ganske vanlig å få utslag på mens man er gravid, og er mer en indikasjon på utflod enn på uvi.

Jeg tok en sånn strips her hjemme, noen som vet hvor riktige de er? Jeg fikk fullt utslag på leukocytter, ikke nitrin eller protein...det svir litt når jeg tisser også. Ville dere levert urinprøve hos legen i morgen?

Jeg har fått utslag på leukocytter hver gang hos legen/jm, men tenkte siden det i tillegg svir?
Ja, lever urinprøve til legen og si at du vil at de skal sende den til dyrkning.

Takk for svar, da stikker jeg innom legekontoret før jobb i morgen :)

Det er ganske mange feilkilder på de testene pg har man symptomer bør man dra til legen uansett:) god bedring!

Back
Topp