Hjemmet deres!

Imogene

Forumet er livet
VIP
Hvordan i huleste greier folk å ha rene gulv dag etter dag? [X(]
Jeg vasker minst en gang om dagen, og tørrmopper 2-3... Er det vanlig å få smuler og bøss OOOOVERALT når man har små, eller? [:D] 

Ikke si at dere ikke er plaget med det, 'a!

Ler ikke av deg asså [:)]

Bare godt å høre at det ikke bare er her skiten flyter [8D]

Jeg har gitt opp å vaske hele tiden. Støvsuger endel og vasker aldri mer enn 1 gang i uka lenger... kanskje sjeldnere og.. [:)]

Så da er det ikke bare det at jeg har et fraværende talent når det kommer til å holde alt skinnende rent, da?

Her ser det ikke ut hele tiden.Lukas smuler over alt. Har hund og katt også i huset...
De røyter masse. Så her er det umulig å holde det rent.

Off sier bare jeg....

Her ser de jæ.... ut på gulve igjen før jeg er ferdig med og vaske de føler jeg og de passer ikke bekenet mitt[:'(]

Om jeg skulle hatt det skinnende rent her måtte jeg ha hatt vaskebøtta fremme 24/7. I tillegg til matrester, sand, smuler, drikke som søles på gulv og glassbord, skitne fingre som setter merker på bord, TV og vinduer, så har vi en godklump på 37 kilo som legger fra seg en viss mengde hår på de utroligste steder. Så nei, du er nok ike den eneste som er plaget[:D]

Har funnet ut at rent kan jeg ha det når barna blir større[8|][:'(]

Mener å ha hørt en gang at; barn fra støvete hjem er friskere enn barn fra rene hjem [:D]

Enig med mamsentilwilliam jeg.
Orker ikke styre så innmari.
Vi har ikke hund lenger, og det merkes!
MEN - vi har et stykk barn som kommer hjem med skoene fulle av sand da...
Støvsuger vel kanskje 1 gang i uka og vasker enda sjeldnere... alt for sjelden egentlig.
Men vi har kost og feiebrett rundt spisebordet, så jeg tar det groveste med den etter mat.

Støvsuger ofte, men vasker sjelden.. [8D]

I dag kom jeg og snuppa hjem til nyvasket hus da, det var koselig! [:D]

Støvsuger flere ganger om dagen [;)] vasker gulvene når det trengs [:)]

ORIGINAL: *LL*

Støvsugern er aldri pakket bort her heller. Den har sin fast plass i en krok på kjøkkenet[8D]
Støvsuger flere ganger for dag, ihvertfall kjøkkenet der hun sitter å spiser.
Vasker gulvene en gang i uken, mer om det trengs (da er det gjerne kjøkkenet)

Støvsugeren står fremme her og, ja [:D][8D]
Setter den kun bort når vi får besøk!
Og tørrmopp er Guds gave til småbarnsmødre!

Ha ha, Imogene! Du er nok ikke den eneste nei! Står opp kl. 7, kl 7:10 ser det bomba ut her med leker [:D][8D] Men jeg får ha det ryddig når han blir stor! Når det kommer til vasking så aksepterer jeg litt støv, og koster det verste på kjøkkenet hver dag også støvsuger og vasker jeg en gang i uka. (Men jeg er litt nøye på at maten den spiser vi på kjøkkenet)

her er det ikke så ille at det trengs å støvsuges/vaskes hver dag, derimot så føler jeg at jeg ikke gjør annet enn å rydde - da spes leker.. det flyter over av leker over alt i huset,så rydder jeg også tar det 5 min så er alle lekene utover huset igjen :S
men sånn er det å ha småbarn i hus :D

eneste det blir mye støvsugd når kattene har røyte perioder, takler ikke at det flyter over med pels over alt, så da kan det bli støvsug en til flere ganger dagen :p

Det er igrunnen ikke rot med leker som er "problemet", men alle smuler, bøss og flekker overalt [:D]
Dog, det er jo litt sjarm også da, og se at småtrolla er rundt omkring!

Jeg har enkelt og greit innsett at det ikke nytter å ha det strøkent hjemme. Prøver å få støvsugd hver dag og vasker 1 gang i uka (så fremst det ikke er helt ekstremt, da vasker jeg litt oftere.)
Har noen problemer med litt rot får de heller la være å komme på besøk til meg. [;)]

Back
Topp