Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint! Har nettop begynt å sy litt selv, men er helt på begynnerstadiet, har sålangt kun sydd to siklesmekker hvor finner du malene? Og stoffet? Det var skikkelig fint!
Å, så morro! Flotte plagg! Hvor får du ullstoff fra? Sydd på overlock og vanlig maskin?
Så fint! Har nettop begynt å sy litt selv, men er helt på begynnerstadiet, har sålangt kun sydd to siklesmekker hvor finner du malene? Og stoffet? Det var skikkelig fint!
Gud så flink du er.. Skulle ønske jeg hadde klart dette ogsåSom dere vet så syr jeg litt,er nå ferdig med body og to tightser/strømpebukser med føtter i ca str 50 som jeg tenkte var hyggelig å vise frem Den brune buksa er i ull,den hvite og bodyen er i bomull.
Vis vedlegget 23235
Termin 02.09.13 <3
Tusen takk! Er kjempefornøyd med kjolen,den ble akkurat sånn jeg hadde gått og grublet på en stund :-DJeg er helt imponert!! Det er jo super flott!!!
Det har du all grunn til å være også! Har så lyst til å begynne med det selv også men har ikke overskudd eller tid til det alt hva man prioriterer selvsagt men synes det er vanskelig å sette i gang.. du er kjempe flink!Tusen takk! Er kjempefornøyd med kjolen,den ble akkurat sånn jeg hadde gått og grublet på en stund :-D
Termin 02.09.13 <3