Hjemmesydd!

SyDilla

Flørter med forumet
Som dere vet så syr jeg litt,er nå ferdig med body og to tightser/strømpebukser med føtter i ca str 50 som jeg tenkte var hyggelig å vise frem :-) Den brune buksa er i ull,den hvite og bodyen er i bomull.

1374500053186.jpg

Termin 02.09.13 <3

Så fint! Har nettop begynt å sy litt selv, men er helt på begynnerstadiet, har sålangt kun sydd to siklesmekker :P hvor finner du malene? Og stoffet? Det var skikkelig fint!

Jøss så flink du er! :)
Det ser jo ikke hjemmelagd ut, må være utrolig praktisk å kunne lage klærne selv
og få akkurat det mønsteret en selv ønsker! :)

Å, så morro! Flotte plagg! Hvor får du ullstoff fra? Sydd på overlock og vanlig maskin?

Imponert!! :) Utrulig fint!! :)

Så fint! Har nettop begynt å sy litt selv, men er helt på begynnerstadiet, har sålangt kun sydd to siklesmekker :p hvor finner du malene? Og stoffet? Det var skikkelig fint!

Takk! Er egentlig ganske nybegynner selv, begynte å sy babyklær nå i denne graviditeten, man lærer fort ;-) Bodymønsteret har jeg modifisert fra bladet Ottobre, der har de forøvrig masse fine klær og mønster. Strømpebuksa er fra boka "Børnetøj 0-3 år" av Meedom, men har krympet den ned ved å sammenlikne med en strømpebukse i str 50 :-)

Å, så morro! Flotte plagg! Hvor får du ullstoff fra? Sydd på overlock og vanlig maskin?

Takk! Er gøy å sy litt ja :-D Ullstoffet er fra myllymuksut.com, der har de masse fint. De har sendt meg et eller to stoffer per konvolutt begge ganger jeg har bestilt, så slipper toll. Jeg har ikke overlock, syr på vanlig maskin med elastisk søm og bruker en tvillingnål for lukkekantene på bodyen. :-)

Så fint! Har nettop begynt å sy litt selv, men er helt på begynnerstadiet, har sålangt kun sydd to siklesmekker :p hvor finner du malene? Og stoffet? Det var skikkelig fint!

Glemte å si hvor stoffene er fra :) Ullstoff er fra myllymuksut.com og bodystoffet er fra ottobreshop på etsy. Begge har sendt meg en eller to stoffer per konvolutt, da går det ikke i toll. :-)

Som dere vet så syr jeg litt,er nå ferdig med body og to tightser/strømpebukser med føtter i ca str 50 som jeg tenkte var hyggelig å vise frem :-) Den brune buksa er i ull,den hvite og bodyen er i bomull.

Vis vedlegget 23235

Termin 02.09.13 <3
Gud så flink du er.. Skulle ønske jeg hadde klart dette også

Tusen takk! Er kjempefornøyd med kjolen,den ble akkurat sånn jeg hadde gått og grublet på en stund :-D

Termin 02.09.13 <3
Det har du all grunn til å være også! Har så lyst til å begynne med det selv også men har ikke overskudd eller tid til det :( alt hva man prioriterer selvsagt men synes det er vanskelig å sette i gang.. :) du er kjempe flink!

Fy fader så flink du er!!! Helt målløs jeg :o

Du, det der ser ut som noe du får kjøpt i butikken! Så flink du er! Har en symaskin, men den tror jeg blir stående...har ikke energi til å sette meg inn i noe nytt nå- overlock hva er det for eksempel! Altfor mye jeg ikke vet :/

Back
Topp