Hjemmesydd til babyen

Fred89

Flørter med forumet
Da jeg våknet i går fikk jeg plutselig ånden over meg og sydde denne søte lille buksa i str. 56 til jenta vår Oppskrifta fant jeg på bloggen "Speiltvillingene". Jeg kjøpte også bomullsstoff til å sy sengesett av da jeg ikke har funnet sengesett som jeg liker.

Er det flere som syr babyklær og utstyr? Hvor finner dere oppskrifter? Hvor kjøper dere stoff? Og hva syr dere?

Screenshot_2018-06-03-12-24-29.png

Last edited:
Kjekk tråd!! Jeg elsker å sy, blir ikke så lenge før jeg syr et lite babynest tenker jeg.

Kjempefin bukse :)

Åh så fin [emoji173]️
Jeg liker å sy. Så kommer nok til å sy litt klær til babyen. Men vil vite kjønnet først. Gøyere å lage litt blått eller rosa. [emoji173]️

Åh så fin [emoji173]️
Jeg liker å sy. Så kommer nok til å sy litt klær til babyen. Men vil vite kjønnet først. Gøyere å lage litt blått eller rosa. [emoji173]️
Ser den! Strikka en del før vi fikk vite det er jente, men ekstra kjekt å velge plagg og farge når jeg vet det! Nå lurer jeg bare på om hun blir lys eller mørk og hva slags farger hun kler

Dette skulle jeg gjerne kunnet (Og hatt symaskin til)! Så utrolig fint!

Nydelig! Jeg sydde litt til nevøen min. Og burde kanskje få ånden over meg snart hvis jeg skal sy litt til tøtta mi også :rolleyes: Er jo så mye fint stoff!

Har dere noen soder dere anbefaler å bestille stoff fra? jeg og mamma skal lage babynest sammen (trenger hjelp siden jeg ikke kan et kvekk om sying) tenkte vi skulle bestille stoff til det snart, eneste jeg kjenner til er stoff og stil, men er det andre sider med fine stoff?

D
Har dere noen soder dere anbefaler å bestille stoff fra? jeg og mamma skal lage babynest sammen (trenger hjelp siden jeg ikke kan et kvekk om sying) tenkte vi skulle bestille stoff til det snart, eneste jeg kjenner til er stoff og stil, men er det andre sider med fine stoff?
Du kan sjekke Stofflykke, stoffdronninga og panduro i allefall

Stoff og stil had mye fint :)

Back
Topp