Hjemmestrikket

Snart jentemamma

Andre møte med forumet
Da er jeg endelig klar med hentesett, litt annet strikk og et par tepper <3 Får si meg fornøyd med det ;) Har du strikket noe? Sydd noe? Kanskje jeg kan bli inspirert til å lage enda litt til :laughing002

Åh, som jeg gleder meg til å ta dette i bruk!!
30221415_1960870187266129_2104591845429346304_n.jpg

30264698_1960870520599429_5629079520771309568_n.jpg

Flink du er [emoji178] kjempe fint! Nei ikke så god på strikkingen selv. Kjekt at familien liker å strikke her :)

Så utrolig nydelige sett[emoji7] Du er jo kjempe flink.
Laget masse smått selv, men er ikke så flink til å strikke ennå så greier ikke hentesett, og sånne ting ennå[emoji4]

Så utrolig nydelige sett[emoji7] Du er jo kjempe flink.
Laget masse smått selv, men er ikke så flink til å strikke ennå så greier ikke hentesett, og sånne ting ennå[emoji4]
Det er jeg sikker på at du gjør! Øvelse gjør mester Og for å si det sånn... Den jakka ble strikka fem ganger før jeg var fornøyd! Og tror ikke at jeg vil noen av disse eldre strikkerne skal se på det heller

Maries romper, fra Petiteknit [emoji4] Takk!
Selvfølgelig! Har bare ikke sett så mange strikke den, den drukner liksom i Ankers og Ingen Dikkedarer :) den må jeg strikke altså, supersøt.

Selvfølgelig! Har bare ikke sett så mange strikke den, den drukner liksom i Ankers og Ingen Dikkedarer :) den må jeg strikke altså, supersøt.

Eg har per dags dato ikkje strikka noko som helst Ankers, og trur faktisk eg skal behalde det slik [emoji12] Veldig fint, men «alle» har det jo! Kjekkare å finne noko som litt færre har [emoji1] Måtte hive meg på Lille Sukkerspinn og, som var bilete av litt lenger her oppe [emoji87]

Eg har per dags dato ikkje strikka noko som helst Ankers, og trur faktisk eg skal behalde det slik [emoji12] Veldig fint, men «alle» har det jo! Kjekkare å finne noko som litt færre har [emoji1] Måtte hive meg på Lille Sukkerspinn og, som var bilete av litt lenger her oppe [emoji87]
Helt enig. Har strikka mye som likner, fra Myk start-boka er det jo flere plagg med samme strukturen. Ankers er fint og klassisk, men som du sier-gøyere med noe eget.

Back
Topp