Hjemmestrikket

IrisM

Elsker forumet
ImageUploadedByBV Forum1366574517.689427.jpg
Fant ikke den tidligere strikketråden, så lager en ny. Jeg har omsider somlet meg til å gjøre ferdig buksen også. Ble ikke Arian fin? :)

Det var kjempefint! Så flink du er :-) og modellen er utrolig skjønn! :-)
Jeg strikker ikke selv, men mamma, svigermor og oldemor til Simone strikker. Skal prøve å legge ut bilder av det vi har etter hvert. I dag fikk vi sokker av svigermor (til Simone). De er bare akkurat passelig så vi må bruke de ofte!

SÅ søt han er! :) Skikkelig fin jakke! Vi fikk den samme av svigermor da Hermine ble født, sammen med bukse, sokker og lue, så det ble brukt som hentesett :rolleyes:

Åh næmmen, se på han! :D
Så flink du er!!!! :D

Så skjønn han er:rolleyes: vakker liten gutt du har:)♥ du er kjempeflink, det var utrolig fint:D

Tusen takk alle sammen! :)

Nyedelig:-)
Du er kjempeflink til å strikke:-)

Så flink du er til å strikke!! :) Og for en nydelig utstillingsdukke du har! Han er til å spise opp! :)

Hvordan er det, har dere noen strikkeprosjekter for tiden?

Jeg er ikke så flink til å strikke, men skal prøve å få strikka noen fine ulltøfler til ei venninne som skal ha barn. Holder på å fingerhekle ullpledd i rosa, så da lurer jeg på å ta perlestrikk på tøflene slik at de blir litt røffere og dermed matcher teppet litt bedre.

Hvordan er det, har dere noen strikkeprosjekter for tiden?

Altfor mange på en gang :p
Driver fortsatt med sparkebuksen i bomull som jeg bruker restegarn til for å øve meg. den blir type altfor stor til Lillebror :p Men det er moro å få det til da! =)
Også er jeg halvferdig med en bleiebukse i lanolingarn og et par votter til ei venninne (som nok må få de til høsten istedet!)
Planlagte prosjekter er tynn helårsjakke til Lillebror, i alpakkagarn, og å begynne på heldress til han til vinteren igjen :D

Jeg har et prosjekt ja..ei sparkebukse i alpakka, MEN blir som regel sittende på BV hele kvelden og da blir det lite strikking :P :eek: ;)

Back
Topp