hjemmesiden til sanderprinsen :)

panterinnen

Gift med forumet
Nå har jeg fått begynt på hjemmesiden hans da...
baby.libero.no/sanderprins

Bare å gå inn å titte, er ikke så mange bilder der foreløpig men skal få lagt inn mange fler i løpet av helgen [:)]
I dag flytter jeg nemlig, har nett hele tiden så ikke vær redde.. jeg kommer til å være her like mye..hehe [:D][:D]

har vært inne og titta jeg - brukte gjest som brukernavn og passord (om det er noen som ikke vet det).

Nydelig gutt dere har - gleder meg til det kommer flere bilder!

Litt misunnelig på dere som bor i Drøbak, men flytter dere derfra nå?? Har "vokst opp" der - vi hadde hytte til jeg var 14 år.

Kjempe fin side, har lagt igjen noen ord i gjesteboka[:D]

vi flytter ikke fra drøbak men til...
Kjæresten er derfra så vi vil tilbake igjen..

Skal bo hos svigers fram til vi finner noe eget, de er i israel i ett år nå så vi har hele huset for oss selv (pluss søstra hans da men det går fint) er ett stort hus...
Håper på å kunne flytte der når dem kommer tilbake også men er så dyrt i drøbak så vi får se hva som skjer.. en herlig by iallefall spes om sommeren [:D][:D]

ja jeg synes drøbak er helt fantastisk! Lærte å svømme på parstranda, tok mitt første stup på badeplassen, elsker fiskekakene fra fiskebutikken (norges beste!!), og når jeg lukter smultring-biler så kan jeg se for meg parkeringsplassen i Drøbak.. lurer på hvor mange smultringer jeg har klart å grine til meg der...[:D]

Back
Topp