Hjemmepleiere

Som i hjemmehjelp mener du?
Var 7år i hjemmesykepleien.Hjemmehjelpsoppdraga varierte fra 1 til 2 timer alt ettersom hvor stort huset eller leil. var.
Jeg var heldig og hadde mine faste brukere.Ryddet,tørket støv,støvsugde,skifta sengetøy,vask av gulv og bad.Vasket vindu når jeg hadde tid.Noen hjalp jeg med handling,dusj og stell i tillegg til å være hjemmehjelp

ORIGINAL: venter nr 5

Som i hjemmehjelp mener du?
Var 7år i hjemmesykepleien.Hjemmehjelpsoppdraga varierte fra 1 til 2 timer alt ettersom hvor stort huset eller leil. var.
Jeg var heldig og hadde mine faste brukere.Ryddet,tørket støv,støvsugde,skifta sengetøy,vask av gulv og bad.Vasket vindu når jeg hadde tid.Noen hjalp jeg med handling,dusj og stell i tillegg til å være hjemmehjelp

samme her,bare at jeg ikke jobbet der så lenge. sluttet i juni,når jeg gikk ut i permisjon. jobbet kun i vikariat.

hvis du mener hjemmesykepleien så gjorde vi ikke rent hjemme hos dem.. det var det hjemmehjelpen som tok seg av...

hjemmesykepleien tok vi oss av personen, lagde mat.. satte kanskje på en vaskemaskin og hengte det opp..

hjemmehjelp gjør husarbeid.. støvsuge, tørkestøv, vaske gulv, bad, kjøkken, klær ol..

Back
Topp