hjemmelagetmat vs. ferdigmat

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Hva liker dere best? mat dere laga fra bunnen selv eller fra restaurant/kafe evt halvferdig posemat eller ala fjorland?

Jeg må si jeg syns den maten jeg lager fra bunnen av er best, altså jeg slakter ikke kjøttet og fisker fisken selv, det kommer i pakker fra butikken ;P

Men syns sauser, og kjøttet og tilbehøret blir best når jeg lager det selv i forhold til om jeg kjøper ferdig mat ute. ja, det er godt og kjekt å slippe å lage middagen selv, men er alltid et eller annet som "mangler"..

Og når det kommer til posemat og ferdig kjøttkaker og hermetikk.. ugh! Tror jeg må være veldig kresen :p samboern min syns pose gryteretter er best og fersk og ferdigrettene er gode, så her har vi en case hver dag :p

jeg syns også hjemmelaget pizza er mye bedre enn å bestille ;) og grandiosa smaker papp :p

Hva foretrekker dere når det gjelder middag? :)

Last edited:
Jeg liker best hjemmelaga mat . Fisk og kjøtt får vi fra sjøen og skogen ( svigers fisker og har egen fiskebåt og sambo og mamma sin samboer jakter elg , så det er det vi lever på her i heimen ;D )

Jeg liker best hjemmelaga mat . Fisk og kjøtt får vi fra sjøen og skogen ( svigers fisker og har egen fiskebåt og sambo og mamma sin samboer jakter elg , så det er det vi lever på her i heimen ;D )

Så hærlig, hadde jeg hatt mulighet ville jeg ha jakta fisk og kjøtt selv jeg også ;)

trodde egentlig jeg skrev den her på generelt :p

Last edited:
Hjemmelaget er absolutt best!! :) står hjemmelaget fiskegrateng i ovnen til middag i dag! Mmmmm... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hjemmelaget slår kjøpemat! Og så er det jo mye sunnere :)

Hjemmelaget er såklart best! :)
Men må innrømme at det hender jeg får litt hjelp av Toro. :P Men ikke hver dag. Prøver å variere litt og spise sunt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp