Hva liker dere best? mat dere laga fra bunnen selv eller fra restaurant/kafe evt halvferdig posemat eller ala fjorland?
Jeg må si jeg syns den maten jeg lager fra bunnen av er best, altså jeg slakter ikke kjøttet og fisker fisken selv, det kommer i pakker fra butikken ;P
Men syns sauser, og kjøttet og tilbehøret blir best når jeg lager det selv i forhold til om jeg kjøper ferdig mat ute. ja, det er godt og kjekt å slippe å lage middagen selv, men er alltid et eller annet som "mangler"..
Og når det kommer til posemat og ferdig kjøttkaker og hermetikk.. ugh! Tror jeg må være veldig kresen
samboern min syns pose gryteretter er best og fersk og ferdigrettene er gode, så her har vi en case hver dag 
jeg syns også hjemmelaget pizza er mye bedre enn å bestille
og grandiosa smaker papp 
Hva foretrekker dere når det gjelder middag?
Jeg må si jeg syns den maten jeg lager fra bunnen av er best, altså jeg slakter ikke kjøttet og fisker fisken selv, det kommer i pakker fra butikken ;P
Men syns sauser, og kjøttet og tilbehøret blir best når jeg lager det selv i forhold til om jeg kjøper ferdig mat ute. ja, det er godt og kjekt å slippe å lage middagen selv, men er alltid et eller annet som "mangler"..
Og når det kommer til posemat og ferdig kjøttkaker og hermetikk.. ugh! Tror jeg må være veldig kresen
jeg syns også hjemmelaget pizza er mye bedre enn å bestille
Hva foretrekker dere når det gjelder middag?
Last edited: