tuffee
Flørter med forumet
Hjemmelaget barnemat ?? Noen som har prøvd å mose mat i foodprossesor til ungene ? Svigermor sier til stadighet at jeg har da foodprossesor så hvorfor ikke lage litt mat på glass selv, men, hva kan dem og hva kan dem ikke spise daa . . .Jeg vet dem ikke skal ha erter, kål, salt , krydder, honning, melk, . . . Men sånn som fiske gratteng, gulrøtter, poteter, kylling, pasta osv osv ? kan jeg lage det a det meste vi spiser, men selvfølgelig før det er krydret ?
Og hva skal dem ikke ha a frukt ? Kan jeg f.eks la han få smoothie som dessert? som er heelt finmost . .
Han er fem måneder om noen dager . . . så vi har akk begynt m middagsglass. Men jeg tenker litt fremover og, kan jo fryses, så jeg luurer :) Føler meg litt teit som spør så fælt, men føle meg litt blåst når det gjelder det her :p
Og hva skal dem ikke ha a frukt ? Kan jeg f.eks la han få smoothie som dessert? som er heelt finmost . .
Han er fem måneder om noen dager . . . så vi har akk begynt m middagsglass. Men jeg tenker litt fremover og, kan jo fryses, så jeg luurer :) Føler meg litt teit som spør så fælt, men føle meg litt blåst når det gjelder det her :p