Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette trenger du til: |
Tomatsuppe 2 løk 1 ss olivenolje 1/2 ts timian 2 ss persille 2 ss basilikum 2 bokser hermetiske tomater 1 l vann 2 terninger grønnsaksbuljong 1/2 ts salt 1/4 ts pepper 200 g strimlet kokt skinke 200 g kokt fullkornspasta |
![]() |
![]() |
Slik gjør du: Finhakk løken og fres den lett i stekepannen med olje. Ha i finhakket persille, timian og basilikum, og rør noen minutter. Tilsett hakkede hermetiske tomater og kok opp suppen. Mos suppe med stavmikser, slik at du får en jevn og fyldig suppe. Smak til med salt og pepper. Tilsett kokt pasta og strimlet skinke mot slutten. Server med grove rundstykker til. |
denne syns jeg er god :)Stine09 skrev:
Dette trenger du til:
Tomatsuppe
2 løk
1 ss olivenolje
1/2 ts timian
2 ss persille
2 ss basilikum
2 bokser hermetiske tomater
1 l vann
2 terninger grønnsaksbuljong
1/2 ts salt
1/4 ts pepper
200 g strimlet kokt skinke
200 g kokt fullkornspasta
Slik gjør du:
Finhakk løken og fres den lett i stekepannen med olje. Ha i finhakket persille, timian og basilikum, og rør noen minutter. Tilsett hakkede hermetiske tomater og kok opp suppen. Mos suppe med stavmikser, slik at du får en jevn og fyldig suppe. Smak til med salt og pepper.
Tilsett kokt pasta og strimlet skinke mot slutten.
Server med grove rundstykker til.
vw*engel skrev:
denne syns jeg er god :)Stine09 skrev:
Dette trenger du til:
Tomatsuppe
2 løk
1 ss olivenolje
1/2 ts timian
2 ss persille
2 ss basilikum
2 bokser hermetiske tomater
1 l vann
2 terninger grønnsaksbuljong
1/2 ts salt
1/4 ts pepper
200 g strimlet kokt skinke
200 g kokt fullkornspasta
Slik gjør du:
Finhakk løken og fres den lett i stekepannen med olje. Ha i finhakket persille, timian og basilikum, og rør noen minutter. Tilsett hakkede hermetiske tomater og kok opp suppen. Mos suppe med stavmikser, slik at du får en jevn og fyldig suppe. Smak til med salt og pepper.
Tilsett kokt pasta og strimlet skinke mot slutten.
Server med grove rundstykker til.
da prøver jeg denne :D
men skinke??
jeg har akkurat lært å ta på noen osteskiver oppå tomatsuppa når den er servert,
grisete å spise, men godt! :D