Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, det har jeg ikke tenkt på! Har tilogmed laget lammerull selv for første gang i årKom til å tenke på dette med kjøttpålegg.. det bør jo helst være nyåpnet og godt innenfor holdbarhetsdato når man spiser det. Hvordan er det da med hjemmelaget sylte og kjøttrull/ribberull til jul? Noen som vet? Det er jo sååå godt
Jepp. Den er ikke ferdig før om en ukes tid, så jeg rekker å undersøke i hvertfall Sier du ifra hva slags svar du får?Vi får håpe det ikke er noen fare! Da blir jeg skuffet i såfall. Ekstra kjedelig når man har lagt tid og arbeid i det og laget selv, så får satse på at det går greit ;-) Skal spørre legen for sikkerhetsskyld når jeg skal på kontroll
Jepp. Den er ikke ferdig før om en ukes tid, så jeg rekker å undersøke i hvertfall Sier du ifra hva slags svar du får?
Så flott! Det tilberedes nesten likt, bare litt forskjellig kjøtt og krydder, så da burde det gå fint. Eneste er at jeg hadde bittelitt salpetersyre i, men det var minimale mengder..Hei. Kjøttrull veit jeg ikke noe om. Aner ikke hva den inneholder eller hvordan den er tilberedt. Sylte derimot vet jeg at er varmebehandlet og trygt. Vi fryser halve sylter etter at vi har laget de, og tar de opp fra fryseren (en og en) når det nærmer seg jul. Jeg antar da at det er som med annet kjøttpålegg, at man bør spise det ferskest mulig. Det er ikke noe problem med sylte her i huset i hvert fall, den forsvinner før jeg får sukk for meg.
Samme her!! Jeg gråter mine store tårer om vi ikke kan spise det!!!Ånei, det har jeg ikke tenkt på! Har tilogmed laget lammerull selv for første gang i år
Jeg skal til jordmor om en uke, skal prøve å huske spørre daSkal ikke før den 21., men skal si ifra jeg
Wohoo!Jeg spurte jordmor om jeg kunne spise sylte. Hun sa at det kunne jeg helt fint spise, så jeg har spist altfor mye av det de siste ukene
Så bra! Det var gode nyheter :-DJeg spurte jordmor om jeg kunne spise sylte. Hun sa at det kunne jeg helt fint spise, så jeg har spist altfor mye av det de siste ukene