Hjemmelaget sengegavl=)

Sunny84

Forelsket i forumet
Har tenkt å lage meg dette når vi flytter inn i nytt (gammelt) hus i sommer[:)] bredden må vel være like bred som senga (kontinental), og høyden fra senga og opp er vel smak og behag. Men det jeg lurte på er: Skal den gå helt ned til gulvet bak senga, eller bare litt nedfor madrassen liksom? Hvis dere forstår min flotte forklaring, hehe[8|]

Planen er å få pappa til å sage til en plate av en eller annen sort, "kle" den med vattstoff eller hva jeg skal kalle det, og så kle den med et stilig stoff utpå[:)] Har sett det på en rekke oppussingsprogrammer, er skikkelig stilig[:)]

Akkurat dette lurer jeg også på..[:D]
Trur jeg ville valgt ned til gulvet selv..
Kom med svar da jenter![:)]

om du har den helt ned til gulvet så støtter senga den opp å du slipper å skru den fast på veggen som du måtte ha gjort med en som er kort[;)]

ang bredde å høyde så er det nok etter smak å behag[:D]

Jeg så på "60 minute makeover" her en dag, og der legde de akkurat sånn sengegavl.
kjempestilig!!
Der hengte de den opp på veggen, sånn at den ikke gikk ned til gulvet. men det blir vel smak og behag tenker jeg! det er jo lettere å få den stødig hvis den står på gulvet de!
Lykke til, legg inn bilde så vi får se når du er ferdig da![:)]

takk for svar alle sammen[:)] tror jeg går for helt ned til gulvet, hørtes smart ud[:)] Kan legge inn bilde når jeg er ferdig ja, mn det blir nok lenge til, hehe. Vi begynner ikke oppussingen før i midten av juni

gleder meg! [:D]

Back
Topp