Hoppsideisjohei
Forelsket i forumet
Vil du dele din beste oppskrift på hjemmelaget potetsalat til ett 17. mai koldtbord? Skal ta med potetsalat til koldtbord i morgen og tenkte jeg skulle lage selv. Ikke bare komme med ferdigkjøpt på dunk ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke oppskrift på den egentlig, siden jeg har lært å lage den av mamma og vi har den i hodet begge to :)*trinemor* skrev:
Men skal prøve:
- Kok 5-6 poteter og avkjøl dem litt
- Skrell dem, del opp og legg de i en bolle
- Ha i hakket løk og purre, salt og pepper og litt kraft av et suragurk-glass
- Tilsett like mengder lettrømme og majones til passe konsistens (jeg liker den ganske tykk) og rør godt sammen
Kan med fordel stå i kjøleskapet over natten.
Pleier å få positive tilbakemeldinger på denne :)
*2 prinsesser & en spire* skrev:
Har ikke oppskrift på den egentlig, siden jeg har lært å lage den av mamma og vi har den i hodet begge to :)*trinemor* skrev:
Men skal prøve:
- Kok 5-6 poteter og avkjøl dem litt
- Skrell dem, del opp og legg de i en bolle
- Ha i hakket løk og purre, salt og pepper og litt kraft av et suragurk-glass
- Tilsett like mengder lettrømme og majones til passe konsistens (jeg liker den ganske tykk) og rør godt sammen
Kan med fordel stå i kjøleskapet over natten.
Pleier å få positive tilbakemeldinger på denne :)
Denne oppskriften bruker jeg og. Så pleier jeg å fin hakke litt sylteagurk å ha oppi.
Jeg lager en knallgod potetsalatAravis skrev:
Koker poteter møre og deler dem opp. Har oppi like deler rømme/majones, purre, sylteagurker (hakkede) og litt sylteagurkkraft. Så deler jeg opp bacon i biter som jeg freser litt i pannen som jeg har oppi så fort det er kaldt.
Smaker til med salt og pepper og en dråpe tabasco og slenger i kjøleskapet til dagen etter.
Hvis du skal ha eple i, lag bittebitte små biter. Ellers blir det alt for mye eplesmak, og da smaker det ikke godt.gutt09jente11 skrev: