Hjemmelaget på bryllupsreisa :-)

Herlig! :) :)

Ahhhhh gåsehud!! Gratulerer så mye, ha en fortsatt fantastisk bryllupsreise

Det er jo utrolig! Gratulerer :)

Gratulerer! Krysser fingre for at den sitter!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer! Krysser fingre for at den sitter!:)

Ja, vi er mer forberedt på at det kan gå galt denne gangen..., men jeg ble helt vill av glede over resultatet :-) Men mannen min er mer "fornuftig" og har ikke slippi jubelen helt løs ennå..., men han er veldig glad som han sier... :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, vi er mer forberedt på at det kan gå galt denne gangen..., men jeg ble helt vill av glede over resultatet :-) Men mannen min er mer "fornuftig" og har ikke slippi jubelen helt løs ennå..., men han er veldig glad som han sier... :-)

Sånn er mannen min og. Viktig at noen holder oss litt nede på jorda:) Ellers hadde vel jeg handlet inn barnevogn og alt på første forsøk, hehe:) Men denne sitter i 9 mnd vøtt:)

Så fantastisk:-)

For en utrolig koselig oppdatering! Hurra for positiv test og hjemmelaget spire i magen. Bedre kan det jo ikke bli!

Sånn er mannen min og. Viktig at noen holder oss litt nede på jorda:) Ellers hadde vel jeg handlet inn barnevogn og alt på første forsøk, hehe:) Men denne sitter i 9 mnd vøtt:)

Den barnevogna du ser på profilbildet mitt, handla jeg før jeg var 4 uker på vei, men fått positiv test i november..., så mista jeg fredag 13. desember... :-( Nå står den i kjellerstuen hos svigers, orka ikke se den hjemme etter at vi mista...
Så jeg er nok akkurat som det eksempelet du kom med ;-)
Men denne gangen skal den sitte!! Men drøyer med og ta med vogna hjem igjen før etter uke 12... :-P

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen!!! Ja dette føles så utrolig fantastisk!! Også at vi faktisk klarte det på egenhånd og på bryllupsreisa :) :) Bedre kan det ikke bli!! Og denne gangen skal dette gå bra!!!! ;-)

Gratulerer kjempe masse med hjemmelaget!! :)

Så var det allerede over, lykken vår over at jeg var gravid, at vi hadde klart det selv på bryllupsreisa osv.. I dag blør jeg, har skikkelige menssmerter, eller verre...det var det!

Back
Topp