Hjemmelaget mat

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen som vet holdbarhet på det?
På de 4 mnd glassene man kjøper står det holdbart i kjøleskap i 2-3 døgn.
Men hva med det jeg har lagt selv og fryst?
Kan det stå i kjøleskapet, hvertfall til dagen etter?

Jeg ville brukt det samme dagen uansett når det gjelder små barn :)

Det er ikke plast som smitter over det er bpa. Men det kan man sjekke ved å lese på om det står de er frie for det :)

Men da må du skrive hva og hvorfor, for det er ikke all plast det gjelder :)
Blir som å si at man kan ikke spise godteri, fordi det inneholder palmeolje.

Husket ikke hva stoffet heter, er ikke på toppen av gamet med depresjon og ammetåke, men for all del, slakt i vei.

Husket ikke hva stoffet heter, er ikke på toppen av gamet med depresjon og ammetåke, men for all del, slakt i vei.

Alvorlig?

Skal man sitte og tenke på om alt og alle har depresjon osv når man skal svare vennlig og informativt på et offentlig forum?

Hvis du synes at DETTE er et slakt, så bør du, med all respekt, muligens vurdere å ikke befinne deg på et forum om du tar så på vei for ting som overhodet ikke er slemt skrevet i det hele tatt.

Og det er et vennlig råd, ikke noe negativt herfra!

Alvorlig?

Skal man sitte og tenke på om alt og alle har depresjon osv når man skal svare vennlig og informativt på et offentlig forum?

Hvis du synes at DETTE er et slakt, så bør du, med all respekt, muligens vurdere å ikke befinne deg på et forum om du tar så på vei for ting som overhodet ikke er slemt skrevet i det hele tatt.

Og det er et vennlig råd, ikke noe negativt herfra!

Du har nok rett, jeg har ingenting her å gjøre.

Har lest flere steder at alt ferskt som man lager selv, holder 2-3 dager i kjøleskapet. Også etter det har vært fryst. Holder ca 3 mnd i fryseren om jeg ikke husker feil. Finnes forresten 6 pakk med små beholdere til 20 kr på biltema :) der har de også isbitformer med lokk :)

Noen som vet holdbarhet på det?
På de 4 mnd glassene man kjøper står det holdbart i kjøleskap i 2-3 døgn.
Men hva med det jeg har lagt selv og fryst?
Kan det stå i kjøleskapet, hvertfall til dagen etter?

Glemte å sitere. Se innlegge over ;)

Back
Topp