Det kan man vell spise ??? alt man skal bekymre seg over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jovisst bare ser for meg att det er andre "regler" for hjemmelaget kaviar?Kan man ikke spise kaviar?[emoji28]
Tok en skive, å nøyt hver ei tygge,men så tok samvittigheta meg å kasta resten av glasset den er jo ikke kokt på noe vis,men var akkurat kommet ut av fryseren og ble fråset helt fersk så jeg håper å tror at det går braJeg har spist det, gikk greit for meg [emoji16]
Jeg spiste flere rundstykker med helt fersk kaviar [emoji28] Enkelte ting kan man ikke unngå som nordlending [emoji6]Tok en skive, å nøyt hver ei tygge,men så tok samvittigheta meg å kasta resten av glasset den er jo ikke kokt på noe vis,men var akkurat kommet ut av fryseren og ble fråset helt fersk så jeg håper å tror at det går bra
Nei det er fader så hardt iallefall! ser ut til at det gikk bare godt med oss begge så da vet vi det til neste posjon fersk kaviar kommer forbi tror jeg skal pakke det ned i fødebaggen å ta med i påvente av fødsel når den tid kommer må være noe av det beste pålegget jeg får servert!Jeg spiste flere rundstykker med helt fersk kaviar [emoji28] Enkelte ting kan man ikke unngå som nordlending [emoji6]