Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis ikke noe tema her
Hvordan lagde du til legokloss?Min har vært legokloss og popcornselger før
Pappkasse malt i rødt , laget hull til armer og hodet, limte på plastkopperHvordan lagde du til legokloss?
Kult alltid fint med litt inspirasjon når den tid kommerPappkasse malt i rødt , laget hull til armer og hodet, limte på plastkopper
Veldig enkelt men kultKult alltid fint med litt inspirasjon når den tid kommer
Drueklase hørtes kult utJeg er veldig glad i å lage kostymer og guttungen har vært bie, drage, epletre med fuglekasse, ninja, NON stop pose, drueklase, politimann etc
Det var det og men litt upraktiskDrueklase hørtes kult ut
De har noe limbo og andre aktiviteterMen hvordan har de karneval på skolen egentlig? går de rundt i kostymer hele dagen og... gjør hva?
Her har altså ingen undervisning denne dagen, det er hver klasse som gjør et innslag for hverandre og da har klassene valgt, og øvd, på sitt på forhånd. Det kåres en vinnerklasse på småskolen og en på storskolen som får en premie
I bhg har de jo bare kostyme mer eller mindre etter fritt valg også leker de hele dagen og har noen morsomme aktiviteter, men slet med å se for meg karneval på skolen helt til jeg oppdaget at det altså var "forestilling" egentlig