Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så flott da!
Spiste han selv eller måtte du hjelpe med skjea?
Har forsøkt å la Hermine få skjea...men det hjalp ikke på å få i henne mer mat, for hun skjønne rett og slett ikke greia![]()
snur den like gjerne andre vei og tygger på enden av den
Har ikke tenkt på å tilsette olje i grøt også, men det bør jeg selvfølgelig gjøre som i annen mat. Iallfall når hun får de Hollegrøtene som ikke er tilsatt noe som helst!![]()
Ja i silikon. Kjøpt på iHerbDen skjeen du har der, er den myk? Finner bare av hard plast.
Tommee tippee har også skjeer i myk silikonDen skjeen du har der, er den myk? Finner bare av hard plast.
Hehe, skjønner! Hermine har fått prøve å spise annen mat selv, uten skje men blir mest bare grisNei, denne ble han matet![]()
Men han har fått smake litt moste grønnsaker i påsken, ville ikke la han spise selv da vi ikke hadde høystol eller tilgang på vaskemaskin![]()
Så han begynner å skjønne skjemating litt også.
Men det blir nok mest spising selv, bortsett fra grøten![]()

Så herlig hun er!Hehe, skjønner! Hermine har fått prøve å spise annen mat selv, uten skje men blir mest bare grishun stapper munnen full og spytter alt ut fordi det blir for mye, og får hun en liten bit igjen i munnen så spytter hun det og ut, tror ikke hun liker biter
Vis vedlegget 9961Vis vedlegget 9962
Ja i silikon. Kjøpt på iHerbde er utrolig gode!
Tommee tippee har også skjeer i myk silikon![]()
Hehe, skjønner! Hermine har fått prøve å spise annen mat selv, uten skje men blir mest bare grishun stapper munnen full og spytter alt ut fordi det blir for mye, og får hun en liten bit igjen i munnen så spytter hun det og ut, tror ikke hun liker biter
Vis vedlegget 9961Vis vedlegget 9962
hun må nok få øve på å tygge mat med biter iSå herlig hun er!
Lillebror spytter sjelden ut det han spiser selv og tygger iherdig
Mos derimot, spyttet han mye ut i starten![]()
kjøpte mine fra ebayDet skal jeg jaggu sjekke ut![]()
hun må nok få øve på å tygge mat med biter iSkal bake brød til uka og teste det. Hun spytta ikke ut om jeg delte gulrot i små biter og klemte de mellom to fingre, men da ble de jo så godt som mosa
![]()
Han tygger ikke av for store biter??? Hermine tygde av en enorm bit banan, og hadde ikke sjans til å få tygd alt, så alt kom ut igjen![]()
kjøpte mine fra ebayMen de har de på Barnas Hus og Babycare også
![]()
hmmmm, kanskje hun er for glupsk bareHan har ikke gjort det så mye, da spytter han det isåfall ut. Det er litt av poenget med blw da, at de prøver og feiler og lærer selv hva som er passe biter og mengde![]()
Sikkert en vanesak!hmmmm, kanskje hun er for glupsk bare![]()
![]()
![]()
Hun gjør det samme med riskakerNoe smelter i munnen, men hun svelger det ikke, spytter bare det ut som en tykk grøt
![]()
Praktisk at de to ligger så nært hverandre daJeg skal til helsestasjonen for å veie henne i morgen, da triller jeg innom barnashus, det ligger like ved![]()
Det tenkte jeg ogPraktisk at de to ligger så nært hverandre da![]()