Hjemmelaget bilde på lerret..

*Cherry

Elsker forumet
Mener å huske noen her inne som hadde laget bilde på lerret selv,ved bruk av bilde på kopiark og lakk eller noe i den duren.. Noen som vet hva jeg tenker på,og som evt vet hva jeg trenger for å lage det?[:)]

-Kjøp lakklim og lerret på panduro og skriv ut bilde på vanlig kopiark med laserskriver.

-Pensle lakklim på bildet og legg det med printen ned på lerretet. Dra ut bobler med en tørr pensel.

-La det tørke i en del timer/et døgn.

- fukt papiret med en fuktig klut,og dra forsiktig av papiret fra lerretet og printen vil bli igjen.

-La tørke igjen, og lakk over.

-Ferdig [:)]

Sniker inn spørsmål... Hva vil si å "dra ut bobler med en tørr pensel" ?

Tusen takk for svar[:)] Da skal jeg handle det jeg trenger,og sette igang[:D]

What? Detta MÅ jeg prøve ut:D Lakklim, er det det samme som decopage-lim, tro??

ORIGINAL: mandy4

ORIGINAL: ReveEnka

Sniker inn spørsmål... Hva vil si å "dra ut bobler med en tørr pensel" ?

Sånn som når du legger tapet forsøker du å fjerne .
Viktig for at hele bildet skal sitte på lerretet-
Om det er store luftbobler får ikke printet kontakt med lerretet og da vil ikke  bildet være helt[;)]

Aha.. Det skjønner jeg ;) Da får vi brumme en tur på panduro og søstrene grene etter lerret og lim :D

Ah, ok.. Jeg kjøpte meg nettopp en annen slag med decopagelim der.. Kjedelig! Men da får man bare ta turen igjen da, detta må jeg jo prøve ut;) Er det noen som har laget som vil legge ut bildet av det så blir jeg glad!?[:D]

Vil også gjerne se bilder [;)] Kan man ikke bruke blekkskriver? [&:]

dytt... Lure æ åsså på^^,

Detta hørtes spennende ut[:D] fikk lyst til å prøve[:D]

ORIGINAL: Babelle

-Kjøp lakklim og lerret på panduro og skriv ut bilde på vanlig kopiark med laserskriver.

-Pensle lakklim på bildet og legg det med printen ned på lerretet. Dra ut bobler med en tørr pensel.

-La det tørke i en del timer/et døgn.

- fukt papiret med en fuktig klut,og dra forsiktig av papiret fra lerretet og printen vil bli igjen.

-La tørke igjen, og lakk over.

-Ferdig [:)]

oh.. skal prøves..... blir det bra?[:-]

Back
Topp