Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott at du lager litt mat selv :) Her har han fått smake kyllingfile og svin. Styrer unna kvernet kjøtt enn så lenge ;)Madhoi! skrev:
Gikk litt fort unna, kjøttdeig av svin er en tryggere farse forresten ;) Måtte faktisk forhøre meg med min ernæringsekspert av en samboer om at jeg sier riktig.. hehe.. Jeg pleier ikke være hysterisk på matvarer egentlig, men etter en ecoli episode for noen år siden tar jeg ikke sjangsen når det gjelder kjøttdeigen ;)Madhoi! skrev:
Takk for svar.Det er anbefalt ågjøre det ja. Men vi koker faktisk kjøttet ganske ofte. F.eks når man lager spagetti m kjøttsaus. Da stekes jo kjøttet, og blir kokt etterpå med sausen !
Ho blir nok kjempefornøyd, det smaker jo så mye bedre med hjemmelaga enn de glassene. Selvom jeg ofte tyr til glassene av ren latskap :P hehe.
Madhoi! skrev:Det er anbefalt ågjøre det ja. Men vi koker faktisk kjøttet ganske ofte. F.eks når man lager spagetti m kjøttsaus. Da stekes jo kjøttet, og blir kokt etterpå med sausen !
Ho blir nok kjempefornøyd, det smaker jo så mye bedre med hjemmelaga enn de glassene. Selvom jeg ofte tyr til glassene av ren latskap :P hehe.