Hjemmelaget babygrøt og middag

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Fikk litt oppskrifter på helsestasjonen i forhold til dette. Mini nærmer seg alderen for introduksjon av mat og har foreløpig en plan om å lage selv ;)

Ser det skal morsmelk i. Hvordan gjør dere det? Pumper og har i kjøleskapet for å ha i grøten og maten?!

Da jeg hadde mm i maten, gjorde jeg som du skrev: pumpet meg og hadde i kjøleskapet. Når man bruker mm til å spe ut maten med blir det veeldig tyntflytende, så det er ikke så mye mm som skal til.

Da jeg hadde mm i maten, gjorde jeg som du skrev: pumpet meg og hadde i kjøleskapet. Når man bruker mm til å spe ut maten med blir det veeldig tyntflytende, så det er ikke så mye mm som skal til.

Så i noen sånn grønnsaksmos en skulle ha 1/2 dl mm. Vet ikke hvor stor porsjon det er snakk om da....

Ikke pumpet så mye til nå så stress å begynne med det for å lage mat :P

Til å begynne med varmet jeg opp en og en porsjon til smaksprøver, altså temmelig lite, og jeg tror jeg kun brukte én eller to teskjeer med mm oppi.

Til å begynne med varmet jeg opp en og en porsjon til smaksprøver, altså temmelig lite, og jeg tror jeg kun brukte én eller to teskjeer med mm oppi.

Blir nok sånn i begynnelsen ja ;)

Vi sper ut på slump, til det blir passe konsistens. Er forskjellig hva babyene liker. Hvis du syns det er stress å pumpe kan du bruke mme, det gjør vi

Back
Topp