Hjemmelagde ugleleker og booties

Ønskegull

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Kanskje dere kan hjelpe? Går jo bare hjemme om dagen og kjeder meg, så har funnet frem hekle utstyret mitt og har begynt og hekle litt igjen, og tenkte og selge litt her og der :) men syns det er såå utrolig vanskelig med pris, så kanskje dere kan hjelpe? Hva hadde dere syntes at det var ok å betale for disse tingene? :) ImageUploadedByBV Forum1408128454.183768.jpg ugleleke til å henge på barnehagesekken som kjennemerke, bilstolen, stelleveska osv, 80-100kr??
ImageUploadedByBV Forum1408128542.533073.jpg ugle leke med perler og feste til å henge i vogn. 150-179? :/ perlene og feste koster jo en del ekstra.
ImageUploadedByBV Forum1408128832.239279.jpgImageUploadedByBV Forum1408128844.889481.jpgImageUploadedByBV Forum1408128860.473084.jpg og babybooties, str 0-3 mnd ca, dem har jeg tatt 199 for? Solgt flere av dem så det er sikkert en grei pris da? :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

den fine med perler til å henge på vogna kan du godt ta 150kr for ja! minst! syns den var kjempe søt jeg :) hellandussen så mye fint da:) dette ville jo kostet en del i butikk! alt som ikke ser "made in china" ut er dyrt syns jeg :P så ta deg betalt med god samvittighet ;)

Såå fine ting!! Synes prisene du hadde satt at greie jeg. Har den oppfatninga at folk betaler litt ekstra for ting som er hjemmelaget og som ikke så mange andre har likt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra! :D Jeg tenker jo at jeg ville betalt det samme selv om jeg skulle kjøpt av noen, uten at jeg syns det hadde vært dyrt! :) er jo gøy med noe ikke alle andre har også tenker jeg! men hva med den øverste leken? Uglen er ca 8 cm lang, med fyll :) (er bare en ugle på selve leken altså, er bare 2 som ligger inntil hverandre på bildet) syns dere 100 er for mye? Disse sendes avgårde til i morgen til ei bekjent, som også tipset meg om å bruke de til skolesekken osv, så tok 80 av henne :) man blir veldig usikker når det er produkter man selv har laget altså :p

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Såå fine ting!! Synes prisene du hadde satt at greie jeg. Har den oppfatninga at folk betaler litt ekstra for ting som er hjemmelaget og som ikke så mange andre har likt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

den fine med perler til å henge på vogna kan du godt ta 150kr for ja! minst! syns den var kjempe søt jeg :) hellandussen så mye fint da:) dette ville jo kostet en del i butikk! alt som ikke ser "made in china" ut er dyrt syns jeg :P så ta deg betalt med god samvittighet ;)

Glemte å quote, å tusen takk forresten! :D :D

Øverste uglene kan du godt ta 100kr for ja! Syns det er helt rimelige priser du har satt her:) tøflene hadde jeg betalt 250-300kr for jeg! Er tross alt hjemmelaget, og ikke noe man får på babybutikk til en så rimelig pris og heller ikke så flotte! Den til å feste smokk med kunne du tatt 200kr for mener jeg! Jeg vet ikke hva som er bra priser for det, men når det er såå fine hjemmelagde ting så er dette noe jeg glatt hadde betalt!

<3 VinterPrinsesse <3

Øverste uglene kan du godt ta 100kr for ja! Syns det er helt rimelige priser du har satt her:) tøflene hadde jeg betalt 250-300kr for jeg! Er tross alt hjemmelaget, og ikke noe man får på babybutikk til en så rimelig pris og heller ikke så flotte! Den til å feste smokk med kunne du tatt 200kr for mener jeg! Jeg vet ikke hva som er bra priser for det, men når det er såå fine hjemmelagde ting så er dette noe jeg glatt hadde betalt!

<3 VinterPrinsesse <3

<3 VinterPrinsesse <3
Tok 250 for booties før da, solgte jo flere da også! :) Spurte ang baby booties'ene på et pris diskusjons gruppe også på face, og fikk 250-300 der og, så tenker jeg tar 200 for de 4 parene jeg har ferdige ettersom jeg alt har sagt 200 der, og prøver meg på 250 for evt flere bestillinger! :) tusen takk for hjelp! :D

Så flott! Jeg vil ha babybooties!!!!!!
Kan man melde interesse for kjøp her eller? :D kjempe fint!

Selvfølgelig! :D Bare og sende meg en pm evt! :)

Har ferdige de 3 parene dere ser på bildet, pluss et par til i hvitt (står uten knapper foreløpig), som er ca 10 cm lange, så str 2-6 mnd kanskje? De 3 andre er ca 8,5-9 cm, og 0-3 mnd :) Har ikke barn selv enda, så jeg vet ikke hva som er vanlig, men 7-8 er vel vanlig lengde på en nyfødt fot? Så er det jo pluss sokker som skal oppi tøflene :D Ellers så kan de såklart lages i andre farger! :) :) 100%ull

Så utrolig fint! :D Synes prisen du har satt er et minimum for så fine og hjemmelagde ting! :)

Så utrolig fint! :D Synes prisen du har satt er et minimum for så fine og hjemmelagde ting! :)
Tusen takk! :D og så bra og se at jeg iallfall ikke overpriser meg! :D

Så fine! Lager og selv produkter som eg selger..men de er store i tre.. vet å vanskelig det er med pris..for den kan liksom ikke settes etter antall timer eller arbeidsmengde..man må tenke på å få solgt det fremfor "timelønn"
Syns du kan ta de prisene der! De har en slik butikk her som selger alla slike produkter. . Der hadde ugleleke mef perlene kosta minst 250! Og 150-200 for de to uglene.. der e det dyrt. .men folk betaler for hjemmelaga :-) minimum 100 for uglene ville eg si!
Gjør du dette fordi du liker det og syns det er kjekt å lage.. eller lage bare for å selge.. viss det første så kan du jo begynne med de prisene du har satt og evt øke litt om du får mange bestillinger :-)
Veldig fine var de! Ugler..elsker ugler :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ugler! <3

Jeg syntes det var helt kurrante priser. Godt handarbeid og handtverk generelt koster og jeg tror folk vet å sette pris på det :)

Tusen takk dere! :D kjekt å få litt skryt! Ja, jeg lager jo først og fremst fordi det er en hobby, og at jeg syns det er gøy, så er nok en god plan det NinaBeate :)

Så fine! Lager og selv produkter som eg selger..men de er store i tre.. vet å vanskelig det er med pris..for den kan liksom ikke settes etter antall timer eller arbeidsmengde..man må tenke på å få solgt det fremfor "timelønn"
Syns du kan ta de prisene der! De har en slik butikk her som selger alla slike produkter. . Der hadde ugleleke mef perlene kosta minst 250! Og 150-200 for de to uglene.. der e det dyrt. .men folk betaler for hjemmelaga :-) minimum 100 for uglene ville eg si!
Gjør du dette fordi du liker det og syns det er kjekt å lage.. eller lage bare for å selge.. viss det første så kan du jo begynne med de prisene du har satt og evt øke litt om du får mange bestillinger :-)
Veldig fine var de! Ugler..elsker ugler :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjempefine ting! :) Har solgt et babynest eg sydde på bestilling, og syns d va kjempevanskligt å sette pris på eg så skjønner godt at d e vanskligt :)
E d vanskeligt å hekle sånne baby booties? :)

Flotte ting, synes du har priset fint :)
Enig med de andre at du godt kan ta litt mer for booties!

Back
Topp