Kanskje dere kan hjelpe? Går jo bare hjemme om dagen og kjeder meg, så har funnet frem hekle utstyret mitt og har begynt og hekle litt igjen, og tenkte og selge litt her og der
men syns det er såå utrolig vanskelig med pris, så kanskje dere kan hjelpe? Hva hadde dere syntes at det var ok å betale for disse tingene?
ugleleke til å henge på barnehagesekken som kjennemerke, bilstolen, stelleveska osv, 80-100kr??
ugle leke med perler og feste til å henge i vogn. 150-179? :/ perlene og feste koster jo en del ekstra.

og babybooties, str 0-3 mnd ca, dem har jeg tatt 199 for? Solgt flere av dem så det er sikkert en grei pris da? 
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
ugleleke til å henge på barnehagesekken som kjennemerke, bilstolen, stelleveska osv, 80-100kr??
ugle leke med perler og feste til å henge i vogn. 150-179? :/ perlene og feste koster jo en del ekstra.

og babybooties, str 0-3 mnd ca, dem har jeg tatt 199 for? Solgt flere av dem så det er sikkert en grei pris da? Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des