Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 20 Nov 2016 #1 Er det noen som lager julegaver selv? Og hva lager dere?
mimma1 Glad i forumet 21 Nov 2016 #3 Ikke i år, men neste år skal vi lage sukkertøy og putte på malte glass
Boblefrua Forumet er livet 21 Nov 2016 #4 Vi brygger øl og lager eggelikør. Veldig populære gaver merker vi
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 21 Nov 2016 #5 Artig å se hva folk lager har noen planer og prosjekter, men gjenstår å se om jeg får fullført de da Hehe
Artig å se hva folk lager har noen planer og prosjekter, men gjenstår å se om jeg får fullført de da Hehe
nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene 21 Nov 2016 #6 I år blir det kremer, kopper og glass til telys. Om jeg rekker det... Ett år fikk noen tova tøfler, et annet år luer og sokker.
I år blir det kremer, kopper og glass til telys. Om jeg rekker det... Ett år fikk noen tova tøfler, et annet år luer og sokker.
Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017 22 Nov 2016 #7 Lager en del selv Likør, karameller og brente mandler
AG Betatt av forumet 22 Nov 2016 #8 Brodert en julesok til den ene niesen vår, og vinflaskeforkle til pappa. I fjor strikket jeg julekuler, men alle får ikke hjemmelagde gaver.
Brodert en julesok til den ene niesen vår, og vinflaskeforkle til pappa. I fjor strikket jeg julekuler, men alle får ikke hjemmelagde gaver.
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 22 Nov 2016 #9 Blir noen som får julegodt i år. Skal lage baileyskuler, bounty og twix, tenker jeg.