Hjemmelagde gaver?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Lager barna gaver til familien selv? Felix har drevet og malt noen gipsnisser til å henge på juletreet, og så bestemte han seg for at ca halve slekten skal få hver sin nisse. Jeg var litt usikker, men lot ham pakke dem inn. Ikke bare forskjellsbehandler han noe enormt, men jeg regner med at det egentlig ikke er så mange som vil ha en slik hjemmemalt nisse på treet sitt. Spesielt en slektning har det veldig stilig hjemme, med absolutt alt i samme stil, inkludert et stilrent juletre... 

Prøver dere å bremse barna litt, eller får de lage til hvem de vil? 
 
Har ikke laget gaver hjemme, men vet hun gjør det i barnehagen :) Der står det til mamma og pappa tror jeg....

Hun har også laget noe hos begge besteforeldre-parene noen onsdager hun har vært hos dem...

Alt det her er vel til oss og det er litt moro med orveraskelser til oss også :)


Om han har lyst til å lage gaver til slektninger er vel det bare koselig, så lenge det er til ganske nær slekt da :)
 
jeg og broren min skal ha juleverksted med barna. vi skal lage papir remser, kurver, dorullnisser osv med ungene. gleder meg kjempe masse til å henge det opp :)
Blir nok noen julegaver også.
 
Felix har nå laget til alle besteforeldrene, noen få tanter og onkler, og 1 (av 3) søskebarn. Begynner han med flere nå skal jeg prøve å overbevise ham om å gi dem til pappa heller. 
 
Back
Topp