Hjemmelagd fiskegrateng!

FjerneErna

Forumet er livet
Det syns Erik var skikkelig saker! Jeg lagde det til middag i går og han forsynte seg 3!! ganger [:D][:D] 

Jeg trodde det ble alt for mye grateng,men det var nesten ikke noe igjen [:D][:D][:D]

Oj så bra da! Den var nok vellykka ja! [:D]

Lukas er også glad i fiskegrateng men det er sånn fra butikken da.. [8D]

Erik liker også det veldig godt,men den hjemmelagde likte han enda bedre- og den var det ikke makaroni i engang [:D]

Så bra
M liker ikke fiskegrateng, her går det bare i fiskekaker..

Mannen min liker ikke fiskekaker,så det har jeg slutta å lage. Men vi hadde fiskekarbonader med steinbit og hvitløk en dag i forrige uke og det likte begge kara veldig godt [:)]

Du snakker, lager du sånt også du da [;)][:)][:)][:)] Så flink du er da.
Hvordan gjør deu det??

Thea er veldig glad i fiskegratenen fra butikken, dem med makaroni. DA kan hun spise like my og ikke mere enn meg [8D]
Og så har hun fått sansen for fiskepinner. De to siste gangene vi har hatt det har hun spist 6-7 stykker, og sitter og knasket den siste etter vi er ferdig mens hun ser på barnetv [:D]

Ja,jeg kliner til innimellom [8D] 

Saken er den at vi fikk besøk av en fiskebil her i vinter og svak som jeg er så klarte jeg ikke å si at jeg ikke ville ha da mannen hadde henta ei eske med torsk fra bilen og åpna den for å vise meg [;)]   Så da har vi 5 kilo torsk i fryseren som vi må lage noe av [:D] 

Erik er også glad i fiskegrateng fra frysedisken,men han spiste jaggu meg enda mer av min hjemmelagde!!

Skal se om jeg finner oppskriften jeg brukte.. Er litt jobb,men ikke vanskelig [:)]

Back
Topp