hjemmelaga pizza, forslag til fyll??

Hjemmelaget tomatsaus (Kok opp hakkede tomater, bland inn basilikum, oregano og hvitløk)
Mais
Paprika
Champignón
Biffstrimler
Elgkjøttdeig
Kotelett (skjær terninger av nakkekoteletter, forstekes i panne og krydres lett)
Tomat
Ost (Of course[8D])

kjøttdeig (gjerne kylling eller svinekjøttdeig) som er krydre med sånn pizzapose fra toro, løk, paprika og ost... hender jeg kager tacopizza og, da bruker jeg tacokrydder i kjøttdeigen, paprika, mais, løk og ost oppa...  kanskje noen nachos

løk, fersk sjampinjong, chorizopølse og ananas, yuuuuum [:D]

Jeg lager pizzasaus av:
1 boks tomat
oregano
basillikum
peppermix
Blandes og kokes opp.

Lager hvitløkskjøttboller å har på sammen med lett brunet strimlet bacon, og løk og sef ost.[:)]

spekeskine, oliven og mozarellaost

Når jeg lager pizza bruker jeg dette som fyll: Fersk sjampinjong, kjøttdeig, purre, litt løk, hvitløk, rød paprika, sånn mini mais (sånne småe stenger som jeg kutter opp) litt blåmuggost og masse pizzaost. Bruker å ha: bunn->pizzasaus->ost->fyll... :p nam nam! ;)

jeg har alltid revet gulrot i fyllet jeg, blander det med kjøttdeig, bacon, løk, pølsebiter og mexican fyll (sånn pose)
høres jo helt rart med gulerot, men det er faktisk veldig godt! og så blir ikke pizzaen tørr om du varmer den opp igjen [:)]

Har en i ovnen nå med et tynt lag plommetomatketchup,mozzarella(i skiver),spekeskinke,kyllingpølse,rødløk,oliven og ananas!

Back
Topp