Hjemmelaga julegaver

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva lager dere av hjemmelaga julegaver?

Bestemor (svigermor) har ønsket seg hjemmelagde tennbriketter, det laget vi nemlig for et par år siden (ruller av avispapir dyppet i stearin) så det blir sikkert i alle fall det.

Også gir vi gjerne bort litt godteri, i år ha jeg dessuten lurt på å så urter, men da må jeg komme igang.

Strikker mye :) lester, votter, luer og gensre:)

Dere som lager drops..
Er det vanskelig? Kunne tenkt meg å gjort det.. Følger dere noen oppskrift eller?

Dere som lager drops..
Er det vanskelig? Kunne tenkt meg å gjort det.. Følger dere noen oppskrift eller?

Vet panduro selger startsett før jul hvert år, men jeg har aldri prøvd. Vet ikke om det er en dyr måte å få tak i utstyret på heller, men man må jo ha litt greier for å drive med det. Jeg har alltid hatt lyst å prøve, men vi får se om det blir i år eller ei. I så fall blir det en del dropsgaver, ellers er det sjokoladetrøfler jeg pleier lage å gi bort.

Vet panduro selger startsett før jul hvert år, men jeg har aldri prøvd. Vet ikke om det er en dyr måte å få tak i utstyret på heller, men man må jo ha litt greier for å drive med det. Jeg har alltid hatt lyst å prøve, men vi får se om det blir i år eller ei. I så fall blir det en del dropsgaver, ellers er det sjokoladetrøfler jeg pleier lage å gi bort.

Åh, hadde vært gøy å lage trøfler ja:)
Får sjekke mer ut om dropslagingen.

Er mest lyst å lage noe sunt om det skal være spiselig.

Skal lage Mokkalikør og Klementinlikør til noen voksne som ellers har alt..
Skal lage hjemmelagde knekkebrød og coockie in a jar..
Også tenkte jeg å kjøpe lykter barna skal få pynte, og feste lydlys i.. Fikk inspirasjon på nettet :P

Back
Topp