Hjemmeinseminering

Enga1

Blir kjent med forumet
Er det noen her som har blitt gravide med hjemmeinseminering og kan fortelle litt om erfaringer, utstyr benyttet osv?

Vi vurderer å prøve med en venn, siden bankkontoen er skrapet og offentlig helsevesen ikke vil ta oss inn siden jeg har fylt 41 (selv om de har ledig kapasitet på Porsgrunn).

Hei. Jeg prøver. Jeg har brukt sprøyte. Sånn plastsprøyte. 2 cm tror jeg den. Venter spent på resulteret

Så lenge du får ferske saker fra naboen (obs obs de tørker fort ut), og så rett inn når du har el, skal det ikke være noe grunn til at det ikke fungerer :)

Jeg ville brukt en sprøyte og hatt på bare kateteret til en venekanyle for å få sædcellene lengst mulig inn. Med en sprøyte er jeg redd det bare blir liggende i åpningen.

Hvis du søker insimineringskit hund , ja tro det eller ei , så får du disse rørene du kan sette sprøyta på og insiminere . Du får med en rund ende som et egg eller som et penishode . Vil jo tro at det kunne være noe ?? Bruker en del slikt til insiminering av hund og det fungerer som gull med å komme dypt inn uten å ødlegge noe . Nå kan det hende det finnes å få kjøpt til folk også , men det er samme prinsipp og kanskje mye rimeligere :)

Jeg ville bare anbefale å være forsiktig med å bruke kateter e.l. og føre den så dypt inn at den går inn i livmoren. Du kan få en infeksjon eller til og med skade deg.
Hvis du søker insimineringskit hund , ja tro det eller ei , så får du disse rørene du kan sette sprøyta på og insiminere . Du får med en rund ende som et egg eller som et penishode . Vil jo tro at det kunne være noe ?? Bruker en del slikt til insiminering av hund og det fungerer som gull med å komme dypt inn uten å ødlegge noe . Nå kan det hende det finnes å få kjøpt til folk også , men det er samme prinsipp og kanskje mye rimeligere :)

Jeg ville bare anbefale å være forsiktig med å bruke kateter e.l. og føre den så dypt inn at den går inn i livmoren. Du kan få en infeksjon eller til og med skade deg.
Jeg insiminerte ikke meg , man skal bruke sterilt utstyr for de som driver med dette. Men tenker også at de selv er klar over all risiko . Det blir blitt som rengjøring av sexleketøy. Man skal ikke lenger inn enn med en dildo :bag:

Som sagt det går helt fint å bruke en medisin sprøyte. Den er jo steril også drar man bare sæden opp fra feks tissebeger og fører det opp i kjeden. Jeg lå i sengen.. Lurt og ikke ta alt med engang, men forsiktig. Ser ut som det har gått på første forsøk hos meg :) Send gjerne en melding :) Lykke til!

Back
Topp