Hjemmefarging av øyenbryn som varer....

Vært her før

Elsker forumet
Har hver 3-4 uke siden jeg var 18 år (lenge lenge siden) farga øyenbrynene mine. Det vil si jeg har god trening i å få det fint og vet akkurat hvor lenge Kolokremen skal stå på for å få rett farge.

Men jeg synes det holder så lite, etter to uker er det meste av fargen vekke.

Noen som vet om farger som holder lenger enn Kolokrem?

Farga hos frisør en eller to ganger, men det varte jo enda kortere enn når jeg gjør det selv....

Det går an å tattovere på øyenbrynene, sol studio(tror det er det de heter) i Oslo er veldig gode, følger de på instagram og ser at de ser veldig naturlige ut

Det finnes ikke hjemmefarging som varer særlig lenge når det gjelder øyenbryn. Dra til frisøren. De kan best.

Det finnes ikke hjemmefarging som varer særlig lenge når det gjelder øyenbryn. Dra til frisøren. De kan best.

Jeg har testa et par ganger hos frisør som jeg skrev i tråden, og det sitter like lite som det jeg gjør selv. Så det stemmer nok ikke i mitt tilfelle!

Jeg har testa et par ganger hos frisør som jeg skrev i tråden, og det sitter like lite som det jeg gjør selv. Så det stemmer nok ikke i mitt tilfelle!
Da går du tydeligvis til feil frisør. Disse her motefrisørene burde du ikke gå til.

MEN, jeg så at Cubus har øyenbrynsfarge. Frista å teste, men har vært i denne bransjen så mange år nå at jeg vet hva som funker på de fleste.

Da går du tydeligvis til feil frisør. Disse her motefrisørene burde du ikke gå til.

MEN, jeg så at Cubus har øyenbrynsfarge. Frista å teste, men har vært i denne bransjen så mange år nå at jeg vet hva som funker på de fleste.

Kanskje jeg skulle prøve igjen, du er frisør går jeg utfra? Hvilken farge bruker dere da?

En av de gangene jeg har test hos frisør ble det jo så mørkt at jeg så ikke ut i ei uke etterpå.... Selv om jeg sa fra at jeg ikke ville ha for mørkt!

Kanskje jeg skulle prøve igjen, du er frisør går jeg utfra? Hvilken farge bruker dere da?

En av de gangene jeg har test hos frisør ble det jo så mørkt at jeg så ikke ut i ei uke etterpå.... Selv om jeg sa fra at jeg ikke ville ha for mørkt!

Jeg er ikke frisør nå lenger. Har arbeidet som frisør og er fra en frisør "familie". Jeg vet ikke hva som blir brukt på min mors frisør lenger, men de får nesten alle produktene sine fra goldwell, og de har en fantastisk farge. Disse også som et skudd.

Jeg farga de en gang på "Modern design". Så ut som de hadde tegna meg med tysj..

Jeg går til de som holder på med ansiktsbehandling og sånn her hvor jeg bor. Jeg napper og farger brynene, og farger øyevippene. På meg holder det i ca 8 uker før jeg bør gjøre det igjen. Dette betaler jeg 490 kr for.
Jeg er kjempefornøyd :)

Back
Topp